Iar un subiect tabu…

Cu riscul de a fi facuta, din nou, cu ou si cu otet trebuie sa-mi exprim opinia si azi.

Lumea (ma rog o parte) e in extaz pentru ca azi nenea Mihai implineste 91 de ani de viata. Imi cer scuze, dar nu pot sa-l numesc rege. Nu e regele meu si nici al poporului din care fac parte.

Sa nu ma intelegeti gresit, nu sunt importiva monarhilor, dar bosorogul asta nu ar trebui sa aibe tupeul sa se intituleze rege. Acest domn a abdicat intr-un moment in care tara avea cea mai mare nevoie eu un caracter puternic. Si-a pus palma in fund si a plecat. Si nu dragii mei, nu a facut-o pentru tara, a facut-o pentru el si pentru viata lui!

Si daca a abdicat de ce ii mai spune lumea rege? Eu asta tot nu pot sa inteleg, a renuntat la titlu si ar trebui sa fie considerat un om de rand. Dar nu, s-a gandit el dupa ’90 ca poate sa se intoarca in tara ca un “tata de popor” ce e.

Si mai vine si cu puradeii lui, care nu s-au nascut in Romania, care nu au crescut aici si care nu au cum sa inteleaga viata noastra de aici. Mai mult, cica un nepot de-al lui de va muta in Romania si va prelua atributiile publice ale casei regale. Mucosul ala nici n-a avut bunul simt sa invete limba romana pana acum, dar are tupeul sa vina aici ca print roman.

Dar revenind la subiectul principal.  Monarhia romaneasca a avut niste firguri marcante cu care ne puteam mandri oriunde in lume (spunem doar Regina Maria si am spus tot), insa individul asta si urmasii sai reprezinta o rusine pentru Casa Regala a Romaniei.

Plecati inapoi in Elvetia dragilor!

Si ca un rapsuns la citatul de mai jos:

– cand vei avea tu moralitate atunci sa vorbesti de ea

– nu vorbi de credinta cand credinta pentru binele tau a fost mai mare decat credinta pentru neamul pentru care te-ai nascut sa-l aperi si sa-l conduci

– iar despre memorie, nu vom uita niciodata ca ne-ai lasat, iar acum ai venit sa revendici averi incontestabile.

Sa-ti fie rusine “majestate”!!

This entry was posted in Ina's tangled mind. Bookmark the permalink.

2 Responses to Iar un subiect tabu…

  1. SUNT ABSOLUT …DAR ABSOLUT DE ACORD…MA ALATUR !!!

Leave a comment