Miscarea “Vomitati pe ei!”

Dragi doamne si domnisoare care sunteti sau veti fi la un momentat gravide, va invit la o noua miscare sociala. M-am gandit sa o numesc “Vomitati pe ei!”

Mergand zilnic cu metroul raman stupefiata de indiferenta nesimtirea “vecinilor” nostri de vagon. Poti sa fii cu burta la gura si pe jumatate lesinata ca iti vor ceda locul mai putin de 1%. Femei, barbati, nu conteaza! Nesimtirea este generala!

Acum vreo luna cand mi-a cazut tensiunea “in baia de ulei” la metrou am ridicat pe un alde nenea de pe scaun. M-am asezat. El a stat vreo 2 minute holbandu-se la mine si strangand in brate o sticla cu apa. Credeti ca m-a intrebat ce am sau sa-mi ofere o gura de apa?? :)) Nici in vise!!! Norocul meu a fost ca a venit o tipa cam de varsta mea care mi-a adus o sticla cu apa, a asteptat cu mine metroul (cu toate ca poate se grabea si ea ca toata lumea sa ajunga la munca) si s-a asigurat ca ma urc cu bine in metrou si ca imi gasesc un loc sa ma asez. Asa da! Dar foarte rar din pacate.

Acum un an si ceva eram in metrou cu o colega intr-o “stare avansata de graviditate” (asta e dintr-o lege 🙂 ) Boul langa care stateam (noi in picioare, el pe scaun) s-a holbat cu privirea lui de bovina tampa si a continuat sa sada linistit. Dupa 2 statii colega lesina. Si acum ma intreb cum a resuit sa o tin pe ea cu o mana si cu cealalta sa-l ridic pe bou de pe scaun. Desperate times call for desperate measures.

De cand sunt insarcinata am dezvoltat un soi de nesimtire. Adica ma postez exact unde stiu ca se vor deschide usile si nu las pe nimeni sa intre inaintea mea in vagon. Fara rusine o spun ca as da cu cracii in sus si o baba de 80 de ani numai sa stau linistita pe scaun (linistita doar pentru ca la Metrorex nu exista comoditate, sau aer…sau respect!).

Dar sunt o gramada de femei gravide care stau spasite in picioare. Spasite pentru ca privirea pe care ti-o arunca “negravizii” te fac sa te simti chiar aiurea uneori.

Asa ca va propun un lucru: Cand sunteti intr-un mijloc de transport (oricare, ca vite sunt peste tot) si stati in picioare si vi se mai face si rau, vomitati femeilor pe ei! Din tot sufletul! Pentru ca asta merita!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Miscarea “Vomitati pe ei!”

  1. Socrate says:

    a cui e responsabilitatea buna doamna ca aveti burta pana la gura? poate unul e nenorocit caci a devenit sarac sau parasit de sotie, sau i-a murit un copil, sau bolnav de cancer, esti tu responsabila pentru el si il lasai sa stea jos cand nu erai gravida?
    nimeni nu iti datoreaza nimic pentru ca aduci tu un nou om pe lumea asta, nu ti-am cerut-o noi si nu ne priveste. fa bine si descurca-te cu probleme pe care ti-ai creat-o.

    • InaSandu says:

      stimate domn, tocmai pentru cretini ca dumneata am scris postarea asta. Nu este vorba de problema, ca nu este o problema ca sunt insarcinata ci chiar o bucurie. Este vorba de buna crestere care atat tie cat si multora le lipseste cu desavarsire. Cred ca mama dumneata este foarte mandra de atitudinea asta.
      Sper sa ne intalnim intr-o zi in metrou sa va umplu de “respect”

      Toate cele bune!

  2. Razvan says:

    Ce usor iti este sa postezi din spatele unui pseudonim (si inca, unul cu mare greutate). Pacat ca nu faci cinste numelui pe care l-ai ales pentru a comenta pe acest blog…
    Din nefericire, n-ai destul sange in instalatie pentru a-ti declina adevarata identitate… Oricum, lumea e mica…
    Din doi parinti retardati nu se poate naste decat o anomalie genetica, pseudointeligenta, care are impresia ca doua, trei citate ii vor creste coeficientul de inteligenta cu mult peste valoarea subunitara de care ai dat dovada.
    Daca ai nevasta, mi-e mila de ea, caci saraca e doar o victima a misoginismului tau. Daca nu ai, iti doresc sa nu ai parte vreodata, pentru ca reproducerea (in cazul tau) ar da nastere altor generatii de retarzi.

  3. B3N says:

    Socrate pentru cei ca tine de fiecare data cand voi fi in metrou cu sau fara sotia mea gravida si voi prinde pe scaunul rezervat femilor gravide sau celor batrani stand altcineva in afara de un om cu probleme promit solemn k il voi aduce in stadiul ca pe viitor sa foloseasca acele scaune
    Cat despre tine no coment de unde nu este nici Dumnezeu nu cere :)))))

  4. Madalina says:

    Colega,i mi pare rau ca patesti si tu ca mine! 😦 si sarcina asta am avut cam aceleasi simptome; se pare ca fetele noastre sunt pretentioase foc! 🙂 noroc ca stau mai mult in casa acum…..
    citeam postarea ta si inca nu ajunsesem la paragraful in care ai mentionat despre mine ca deja ma gandeam sa-ti las un comment in care sa-ti reamintesc de mana de ajutor pe care mi-ai oferit-o. 🙂
    sarcina usoara!

Leave a comment