Doua cuvinte magice

Acum cateva zile, o fosta colega de facultate programata sa nasca tot la Cantacuzino, imi trimite un mesaj “tu cum te simteai la inceputul travaliului ca eu cred ca nasc”. Avea toate semnele unui travaliu adevarat si am sfatuit-o sa isi sune medicul. Si uite asa am mai trait o data emotiile unei nasteri 🙂

Gandindu-ma la ea mi-am amintit de doua cuvinte magice pe care le-am auzit in zona de travaliu.

In momentul in care nasterea era iminenta (maxim 5 minute), asistentele sunau la neonatologie si spuneau doat atat: se naste!
5 minute mai tarziu auzeai plansetul datator de viata al unui bebelus.

In momentul in care am auzit-o pe Sofia plangand pentru prima data am inceput sa plang cu lacrimi de crocodil si sughituri.
Stand 2 zile in zona de travaliu am “asistat” la nasterea a vreo 10 bebelusi. Si de cate ori auzeam apelul catre neonatologie ma treceau fiori de fericire. Iar dupa fiecare planset de bebelus imi dadeau lacrimile. . .

Stiu ca pentru personalul medical cele doua cuvinte erau pur tehnice, dar pentru mine, ca mama, insemnau atat de mult.
Nu prevesteau doar un act medical ci minunea venirii pe lume a unui nou sufletel. Era un miracol, iar pentru mine cele doua cuvinte erau ca o incantatie aducatoare de bine.

“Se naste”. . .si acum le rememorez cu tot atata emotie si tot atata recunostinta.

This entry was posted in SMR. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

