Baby frenzy

Cu toate ca economia tarii este sub orice critica, toata lumea se vaita si isi mai stange putin cureaua, am constatat ca natalitatea este in plin boom. De exemplu, doar printre pritenele/cunostintele mele, in ultima jumatate de am, am inregistrat 7 bebelusi. Inca 6 sunt gravide.

Si ma apuca asa un soi de oftica. Spun “un soi” pentru ca oftica este un sentiment urat (parerea mea) si n-as putea sa-mi indrept niste sentimente negative catre un asa miracol. Hai mai bine sa spunem ca privesc cu jind si-mi spun ca imi trebuie si mie “unu din ala mic”. Dar ma bucur tare pentru fericirea noilor si viitoarelor mamici.

Dragele mele sunteti frumoase, iar miracolul pe care il impliniti sper sa va rasplateasca inmiit.

Eu? Eu sunt dupa principiul “lasa ca ma fac eu mare” 🙂 O sa se intample si atunci va fi o surpriza 🙂

Va pup mamicilor! Va pup piticilor!

This entry was posted in Ina's tangled mind. Bookmark the permalink.

3 Responses to Baby frenzy

  1. Vera says:

    Vezi tu cu las’ ca ma fac eu mare, sa nu te faci prea mare. Pune mana si fa un bebe acu cat esti in putere ca sa zic asa. Pupici :*

  2. Kadia says:

    si eu ma gandeam la acelasi lucru, doar ca nu in Romania: toate colegele mele au fost sau sunt gravide in ultimul an…

Leave a Reply

