Ultima zi de copilarie

Acum fix 13 ani copilaria mea a luat sfarsit.
Acum fix 13 ani am pierdut persoana care mi-a luminat si mi-a infrumusetat copilaria. Persoana care imi ierta orice, care imi permitea orice, care ar fi facut orice pentru mine.
Durerea s-a atenuat in toti acesti ani, dar a ramas amintirea, dorul. Insa iubirea, aprecierea si recunostinta au crescut inmiit.

De cand am ramas insarcinata m-am gandit parca mai des la ea. As fi vrut sa-i spun “o sa fii strabunica. . .din nou”. Nu a apucat sa-si cunoasca niciunul dintre stranepoti, dar am senzatia ca ea ne-a trimis toate minunile astea frumoase: Dami, Rares, Manu si, cat de curand, gargarita mea. Am senzatia ca toate sufletele astea frumoase sunt datorita ei.

De multe ori stau si ma intreb daca este mandra de mine. Daca e mandra de femeia care am devenit si de mamica ce sunt pe cale sa devin.

Pe de alta parte cred ca ar fi mandra de noi indiferent de situatie. Pentru ca suntem cu totii ai ei.

Te iubesc pana acolo Sus!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Ultima zi de copilarie

  1. luciastroila says:

    Dumnezeu s-o odihnească şi să aibă grijă de sufletul ei! A fost o bunică minunată dacă a lăsat atâta dragoste în nepoţii ei!

Leave a Reply

