7

Ceva mai devreme Kadia mi-a aruncat o pisica peste gard….metaforic vorbind.

Si uite asa trebuie sa ma gandesc si sa scriu 7 lucruri despre mine (7…imi place, cifra mistica…e de bine) 🙂

1. Imi este frica de intuneric si este o adevarata aventura cand trebuie sa raman singura in casa peste noapte (apropo, stie cineva vreun psihoterapeut bun? 🙂 🙂 🙂 )

2. Sunt dependenta de sotul meu, nu doar ca nu as putea sa-l stiu la kilometri distanta, dar pana si orele trec greu fara el (attachment issues…din nou…vreun psiholog prin preajma? :))

3. Iubesc cartile si chiar daca (din motive de spatiu) mi-am achizitionat o tableta, tot cele tiparite imi plac mai mult.

4. Mi-ar placea sa scriu mai mult, mai bine si mai des. Momentan ma chinuie talentul doar aici, pe blog

5. Nu-mi plac oamenii care imi confirma ca facerea de bine este (o treaba rusinoasa) de mama.

6. Imi plac vacantele, muntele si animalele. Asa ca mi-ar placea o vacanta vesnica pe un varf de munte inconjurata de cai, caini si pisoi.

7. Am invatat recent ca viata este mai scurta decat credem, ca banii de fapt nu au valoare si ca in viata conteaza cel mai mult iubirea, respectul si linistea interioara. (call me Mama Zen :))

Acestea fiind spuse trimit provocarea catre fratele meu si catre oricine este dispus sa impartaseasca 🙂

 

This entry was posted in Ina's tangled mind. Bookmark the permalink.

1 Response to 7

  1. Kadia says:

    categoric semanam 😉 Frica de intuneric trece cu-o pisica-doua, iar dragostea pentru sot n-are nevoie de terapie ci de sot :)))

Leave a comment