Despre pofte

De cand ma stiu am fost o mare pofticioasa. Am un “sweet tooth” cum ar zice americanul, adica sunt innebunita dupa tot ce-i dulce. Dar nici de la restul nu ma dau de-o parte.

Inainte de a ramane insarcinata ma gandeam ca la cat de pofticioasa sunt eu in mod normal, atunci ar fi culmea sa nu-mi fie pofta de nimic. Mama mi-a zis sa-mi dau peste gura ca decat sa stau cu capul in WC jumate de zi mai bine sa ma fac cat Casa Poporului.

Tot inainte de sarcina, in perioada mea de documentare, citeam ce spuneau gravidele. Unele aveau pofte, altele spuneau ca asta e manevra de chinuit barbatii. Vom trai si vom vedea mi-am spus…

Prima luna de sarcina a fost foarte usoara, oboseala putina, greturi deloc. De pe la 6 saptamani au inceput insa greturile. Gratie rugaciunilor ridicate catre diversi dumnezei de catre mama, nu am ragnit la WC niciodata. Dar starea aia groaznica a existat….toata ziua…in fiecare zi. Si uite asa Catalina noastra nu mai avea pofta de nimic! M-am gandit atunci ca este vrajeala cu poftele, ca au dreptate alea de ziceau ca e metoda de chinuit barbati.

Cum am ajuns pe la 13-14 saptamani au trecut greturile. Si ghici ce? Au venit poftele. Nu din alea ciudate gen inghetata de dude cu castraveti murati, dar pofta…de orice. Spune-mi un fel de mancare si mi se face imediat pofta. Pe Ben nu l-am trimis la 1 noaptea dupa nimic si nici nu l-as trimite, adica nu vad pofta ca pe o nevoie acum sa mananc ceva acum acum ACUM!!! E doar ceva ce as manca si care mai poate astepta si pana maine.

Cred ca pofta este generata de altceva. Dupa ce stai vreo 2 luni nemancata (sau manaci doar rosii cu branza ca in cazul meu) cand simti ca stomacul incepe sa accepte orice, chiar aia ai manca, ORICE! Nu stiu daca este pofta sau pur si simplu nevoia organismului de a compensa ce a pierdut pe perioada greturilor.

Asa ca cele care nu cred in pofte probabil nu au petrecut 2 luni mancand un singur lucru ca sa vada cum e sa gusti din nou ceva..orice!

Pana data viitoare cand ne auzim eu ma duc sa-mi iau un pepene galben….de pofta πŸ˜€

This entry was posted in BB. Bookmark the permalink.

One Response to Despre pofte

  1. Catalina says:

    Hi hi ! Al meu a scapat de mers dupa chestii in miezul noptii, chit ca si mie imi era fric de asta … Plus ca eu am avut senzatie de greata de la Ac. Folic :). Dar nu-i bai, Catalina (je) a stat si 2 saptamani cu gandul la o ciorba … pana a ajuns la soacra si a cerut ! πŸ™‚ Lasa ca poate ne apuca pftele alea de “ACUM sau e vai de steaua ta!” la a doua sarcina (Doamne fereste!)

Leave a Reply

