Multumesc la fanii mei!!!

Stiu, si nu de azi de ieri, ca atat eu cat si Razvan avem niste “fani” care ne urmaresc paginile de socializare si blogurile de minim 2 ori pe zi.
In mod normal m-as simti magulita, dar avand in vedere ca “distinsii” ne urmaresc doar pentru a avea subiecte de discutie la o punga de seminte in coltul blocului, nu-mi aduce nicio bucurie.
As avea multe de scris, dar prefer sa-mi petrec timpul alaturi de cei care ma iubesc asa ca voi puncta doar cateva idei
– dragilor luati-va oglinda! Pentru ca sunteti urati (mai ales pe dinauntru) si inculti. Dar cand ti-ai petrecut anii de scoala pe maidan asa se intampla.
– gasiti-va alte preocupari, altele decat barfitul prietenilor vostri. Ca ma barfiti pe mine nu ma doare nici macar in fund
– daca tot va dati domni, invatati sa dati si buna ziua. Dar la voi nesimtirea asta se transmite din tata in fiu.
– daca aveti probleme cu exprimarea tineti-va gura inchisa, nu de alta dar pe urma tot voi sariti de fund in sus daca cineva sesizeaza asta
– daca aveti probleme cu acomodarea in Bucuresti (cu toate ca am vazut oameni crescuti la tara cu muuuult mai mult bun simt) da-ti un telefon (ca-l aveti) sau un mail (ca si pe ala il aveti) si va fac eu cadou Codul bunelor maniere
– nu sunteti buricul pamantului. Nu tot ce scrie pe pagina mea se refera la voi, dar sa stiti ca intotdeauna fiecare se simte cum este. Asa ca daca cineva s-a simtit vreodata lezat, probabil a gasit oglinda. Pana nu va veti gasi numele scris acolo nu mai faceti presupuneri pentru

ca voi chiar nu valorati atat. De fapt,nu valorati nimic. Si ca sa va ajut sa dormiti mai linistiti noaptea, cel puntin pagina mea de socializare este accesibila de cateva zile NUMAI prietenilor mei.

Va doresc o viata minunata. Cu conditia sa va vedeti doar de viata voastra!
Pana una alta spor la invatarea limbii romane!

Pupicei :))))

This entry was posted in Random stuff. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

