Cum crizezi o gravida?

Bine, raspunsul cel mai simplu este: ORICUM :))))

Gravida in cauza e crizata din ceva concret! Saptamana asta (joi) mergem la prima morfologie fetala. Asta nu ar fi o problema, abia asteptam sa vedem bebelul, sa-i numaram degetelele si sa vedem (daca se poate) ce ascunde acolo jos 🙂

Ceea ce ma nelinisteste este dublu testul. Doctorita mea mi-a spus ca daca totul iese in regula la eco, discutam daca facem testul sau nu. Ei bine, de vineri nu mai am somn! Numai copii cu malformatii visez!

O parte (mare) din mine este convinsa ca totul este ok. Toata lumea imi spune “o sa vezi ca o sa fie ok”, dar piticul crizat (si cu gura mare) imi ragneste intr-una in creier “dar daca!”

Pai daca iese ceva aiurea am sa plang de cand primesc rezultatul si pana in clipa in care nasc!

Pentru ca il nasc orice ar fi! Inainte de a ramane insarcinata vorbam cu Ben si ii spuneam ca daca se descopera vreo anomalie nu pastram copilul. Dar odata ce ramai insarcinata si-l cari 3 luni (in cazul meu) si stii ca e acolo si l-ai vazut cum arata, cum l-ai lasa???

Sunt femei care opteaza pentru avort. Este alegerea lor, poate nu vor sa fie toata viata legate de un copil cu probleme. Eu n-as putea. Pentru ca este al meu si nu i-as putea lua viata.

Asa ca pana joi sunt crizata. Si trista, si suparata si nervoasa. Sper ca totul va fi bine la eco si nu va trebui sa fac testul…pentru si asa nu vreau sa stiu!

This entry was posted in BB. Bookmark the permalink.

2 Responses to Cum crizezi o gravida?

  1. luciastroila says:

    O sa fie bine. Ai incredere in tine si in pruncul tau.
    Era mult mai bine pe vremea cand tehnologia nu era atat de avansata si nu-ti faceai atatea griji inutile care nici macar nu sunt indicate pentru o graviduta. Trebuie sa te gandesti ca mamica ta a facut un copil sanatos, soacra ta la fel, nu ai de ce tu acum sa-ti faci griji inutile. Dragoste multa si liniste transmisa bebelului si totul va fi ok. Dumnezeu are grija de copilasi si de mamicile lor. O sarcina si o nastere usoare iti doresc!

Leave a Reply

