Interviu cu un vampir

Mi-e teama ca daca va adresez intrebarea “Cine este mama vampirilor?” 50% o sa-mi raspundeti Stephenie Meyer, 30% L. J. Smith si 15% alti autori “la moda”.

De aceea nu va intreb si va spun din capul locului ca mama vampirilor este Anne Rice (pentru ca tatal este Bram Stoker πŸ™‚ ). Recunosc, si eu am citit romanele vampirilor moderni, dar citind Anne Rice am constatat ca vampirii secolului XXI sunt niste caricaturi si atat.

“Interviu cu un vampir”, primul roman din seria “Cronicile Vampirilor” prezinta povestea lui Loius Pionte du Lac ajuns vampir cu ajutorul lui Lestat Lioncourt (personajul principal al seriei).

Am fost surprinsa de profunzimea personajului principal ( deh, eram obisnuita cu pitziponcii Edward si Stephan), de psihologia sa si de trairile sale interioare. E o carte ce nu poate fi frunzarita, ci trebuie citita cu atentie si cu rabdare.

Cartea a fost ecranizata in 1994 insa nu am vazut ecranizarea. Cu toate ca imi imganiez ca a fost moartea bibilicilor: Tom Cruise, Brad Pitt si Antonio Banderas in acelasi film!! πŸ™‚

Recomand cu drag aceasta lectura tuturor celor care au putina rabdare si s-au saturat de stereotipurile moderne.

This entry was posted in Reading list. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

