Prost sa fii, succes sa ai

Ma mananca limba degetelele sa abordez de ceva vreme subiectul asta. L-am evitat din dorinta de a nu-mi spune unul si altul ca sunt rautacioasa. Dar ce sa fac? Nu ma pot abtine!!

Exista o duduita care tot apare la TV de la o vreme cu diverse treburi: ba concureaza pentru a fi asistenta, ba da interviu din vreun club, ba prezinta vreme (ba pe foaie, ba pe sticla), ba ne invatat cum sa pronuntam un cuvant….

Pe duduita o stiu de cand era de-o schioapa, nu de alta dar am crescut in acelasi cartier, ne-am intins paturile cu papusi cam prin aceleasi locuri. Ea zice sa sta in Dristor-Salajan. Eu o anunt ca Salajanul nu e in Dristor (dar na, s-o trage de la culoarea parului…).

Ca era desteapta de dadea in gropi pe vremea aia, asta o putem vedea si in prezent. Sau poate s-o fi desteptat si a ajuns la concluzia ca daca esti (sau faci pe) proasta ai mai mult de castigat.

In schimb s-a tunat! Ne-am pus bidoane si dinti noi si ne-am injectat diverse in buze! Eeeee incepem sa ne incadram in peisaj! Ma tot intreb de unde a avut dudita (multe) mii de euro pentru toate aceste imbunatatiri, ca mama si tata sunt departe de a fi instariti. Dar, ma rog, cica nu e traba mea.

Ma mir ca este manechin totusi pentru ca ultima data cand am vazut-o avea mai putin de 1.70…dar ma rog, la noi oricine isi arata sanii prin ziare de scandal si fonfoloancele prin cluburi se numeste manechin….

Cu ea nu am absolut nicio problema. Am in schimb o problema cu flagelul asta. Sunt atat de multe fete care cred ca este OK sa te despoi pe unde apuci (si pe bani putini) pentru celebritate. Pentru ca da, in mod absolut dureros, a fi o patzachina ieftina in Bucuresti e acelasi lucru cu a fi celebra.

Si stau sa si ma gandesc la familiile acestor dudui. Eu as muri sa rusine sa stiu ca ma vede tata sau frate-miu in goliciunea mea.

Dar probabil ca atunci cand ai multa goliciune in cutia craniana, nu mai conteaza…

This entry was posted in Ina's tangled mind. Bookmark the permalink.

One Response to Prost sa fii, succes sa ai

  1. dianafoc says:

    Salut! Eu mereu imi ziceam ca fetele astea care se dezbraca peste tot trebuie neaparat sa fie orfane saracele ca altfel nu-mi explic cum de nu este jena de familie sa se expuna asa. Oricum de undeva or fi invatat ele sa fie asa si cineva le-a incurajat in acest sens. Ca sa nu o mai lungesc mult nimeni nu are o parere buna despre acest tip de persoane, sunt doar showgirls, si dupa ce le va trece vremea nimic din ce au facut nu va mai conta pentru nimeni.

Leave a Reply

