Rasa, tunsa si frezata

Poate sunt eu mai de moda veche, dar noua tendinta in materie de tunsori ma oripileaza de-a dreptul.

tumblr_lng2c8tK691qgo6w4

Tare as fi interesata sa aflu care a fost prima careia i s-a parut interesant sa-si rada jumatate de cap. Si ce au vazut asa fenomenal restul care au urmat-o???

Am vazut ca la americani e mai in voga decat la noi. Cu toate ca si aici am vazut cateva specimene.

Stau si ma gandesc la faptul ca poate femeia nu mai vrea sa fie frumoasa. Si, in consecinta, primul lucru care i-a trecut prin minte a fost sa se rada in cap. Si trecand ea agale cu masina de tuns pe una din parti, a inceput sa-i dea ciorba in foc. Cat a rezolvat ciorba a uitat de ras si uite asa 2 zile mai tarziu a constatat ca pe o parte de cap are 30cm de par iar pe cealalta zero.

Ca alta explicatie sanatoasa nu pot gasi. Cui i se pare sexy un look semi-auschwitzian???

Eu zic sa se decida: ori lung tot ori zero tot!

Sincer mi-ar placea sa aud si niste pareri masculine pe acest subiect, ca poate nu mai stiu eu ce li se pare barbatilor misto.

This entry was posted in Ina's tangled mind. Bookmark the permalink.

One Response to Rasa, tunsa si frezata

  1. dianafoc says:

    Hello! Si mie mi se aceasta noua moda un pic ciudatica, insa este loc sub soare pentru toti. Probabil fiecare face un experiment nefericit pe podoaba capilara macar o data in viata, fie ca este vorba de culoare, tunsoare, sau in cazul meu despre un dred! Vom trai si vom vedea cu ce ne vor mai oripila trendurile acestea!:)

Leave a Reply

