Fata de hartie

tn1_musso_-_fata_de_hartie

De 1 martie am primit de la Razvan un cadou foarte dragut. Un pachetel ambalat cu hartie rosie. Il zgudui putin (pachetul, nu pe Razvan 🙂 ) si decretez: “Iiiiiii !!! E o carte!!”

Desfac hartia si apare si titlul: “Fata de hartie” de Guillaume Musso.

Citisem niste recenzii depsre carte si stiam  ca este un roman de dragoste. Razvan imi spune entuziasmat: “daca ai stii cate recenzii am citit pana ti-am ales cartea asta!” Nu puteam decat sa presupun pentru ca stiu ca este o persoana foarte meticuloasa si nu e genul care sa ia orice carte de pe raft in speranta ca imi va placea.

Ajunsa acasa si povestindu-i Ginei, ea imi raspunde: “A avut curaj! Tu esti pretentioasa cand vine vorba de carti. Ce gen ar putea sa-ti placa?”

Mystery, baby, mystery!! Aviz amatorilor, cu thriller, politist si suspans nu o sa dati niciodata gres 🙂

Razvan a ales un roman de dragoste, dupa care in mod normal nu ma omor, dar Fata de hartie mi-a placut FOARTE mult.

Inca de la primul capitol.

Este povestea unui autor de mare succes care isi pierde total inspiratia (si dorinta de viata) in urma unei deceptii in dragoste. Iar cand dorinta de a trai incepe sa se apropie veriginos de zero apare in viata lui….unul dintre personajele sale in carne si oase. De aici incepe o aventura care ne tine cu sufletul la gura pana la ultimul capitol.

E o carte savuroasa plina de detoate pe care o citesti cu usurinta si placere.

Pentru carte nota 10.

Pentru inspiratia lui Razvan, nota 20! 🙂

sursa foto: http://www.all.ro/colectia_strada-fictiunii-bestseller/fata-de-hartie.html

This entry was posted in Reading list. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

