Mi-am pierdut cainele

Vroiam sa scriu postul asta de saptamana trecuta, dar cum scrisesem deja 2 articole in ziua respectiva si nu vroiam sa credeti ca am dat in logoree, am zis “las pe maine”. Si am uitat binenteles!

Eu nu mi-am pierdut cainele pentru ca nu detin. Dar ma exaspereaza zecile de mesaje de acest gen pe care le gasesc pe mai toate retelele. Neavand caine poate inteleg mai greu, dar poate sa imi explice si mie CUM ai putea sa-si pierzi cainele?

Din cate stiu eu s-a inventat lesa. Si mai mult de atat, s-a inventata lesa aia lunga de 20 de metri de poate alerga patrupedul in voie. Deci cum sa-l pierzi?

Si tot din cate stiu eu, in Romania, este obligatoriu sa scoti cainele afara in lesa, iar rasele mai mari si mai agresive cu botnita.

Aaaaa, dar am uitat! In Romania exista legislatie doar asa, ca sa fie! Ca si asa pe romanul nostru, mandru locuitor la oras, in doare in cot de ce scrie la lege.

Acum vreo luna am iesit la o plimbare in IOR. Si in aglomeratia de adulti, copii, biciclete, skate-uri si role, niste cretini isi plimbau pitbullii fara botnita si fara lesa. Si ala care zice ca el are pitbull dar nu musca poate sa ma pupe stiti voi unde. Animalul este animal si oricat de dresat ar fi, nu te poti lupta cu firea lui salbatica. Nu ai de unde sa stii ce i se nazare lui si se apuca sa molfaie vreun copil.

Deci astora cu rase periculoase nelegate le-as da numai caramizi in cap. La fel si neanderthalilor care nu aduna rahatul cainilor (asa cum zice legea!!). Si aici il “salut” pe vecinul meu de la 6 ofuscat de fumul de tigara de pe palier, dar total nederajat de faptul ca potaia lui se  rahateste in mijlocul aleii.

Revin. Cum poti sa-ti pierzi cainele. Daca nu le-ai tinut in lesa, felicitari! Poate data viitoare vei avea mai multa minte.

Si acum sa trecem la partea a II-a a “pierdutului”.

In timp ce compuneam in gand articolul asta, ma duceam in Cora Militari. Ajung acolo si, stand la coada la mezeluri, se aude in difuzoare: “Persoana care a gasit un baietel in varsta de 3 ani care raspunde la numele de Sebastian este rugat sa se prezinte cu el la receptie”.

BA ESTI NEBUN??? Cum sa pierzi copilul? Intr-un magazin in care, la ora aia, erau mai multi angajati decat clienti!!!

Realizez ca nu-i poti pune lesa copilului (cu toate ca in ce fel se manifesta unii…) dar cum sa-ti pierzi copilul?

Si pun pariu ca “mama” dupa ce a gasit pustiul i-a tras si o mustruluiala ca la carte.

Copilul nu are nicio vina! Daca tu nu esti in stare sa-l inveti sa nu plece de langa tine, ar trebui sa te dai singur/a cu capul de primul perete. Pana inveti sa fii parinte.

In final, 2 concluzii:

1. Toti cainii ar trebui sa poarte lesa. Nu de alta, dar sa nu plangeti dupa banii dati pe el daca va dispare

2. Invatati sa fiti parinti. Daca unii pot face si cumparaturi si pot sa fie si atenti la copiilor, atunci poate toata lumea!

O saptamana minunabila va doresc!

 

 

This entry was posted in Ina's tangled mind, Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

