Marsul pentru viata

Vaaaai! Noroc ca am dat peste un articol si mi-am amintit. Am vazut reportajul saptamana trecuta, dar nu am putut comenta si am uitat.

Deci bine ce mi-am amintit.

Subiectul este unul foarte sensibil as zice eu. Parere este pur personala si incerc ca nu-i judec (prea tare šŸ™‚ ) pe cei care fac opinie discordanta.

Este vorba despre avort. Iar o mana de cetateni s-au adunat pe nu stiu unde prin Bucuresti sa condamne avortul.

Eu nu-l condamn. Si nu-i condamn nici pe cei care au trecut prin asta. Dar le condam pe cele care au facut din asta o obisnuinta! Si stiu eu niste persoane care cred ca aveau abonament pentru asta.

Dar sa fie interzis? Asta nu. Ca vorba aia nu mai suntem pe vremea comunismului cand trebuia sporita natalitatea chiar daca nu aveai ce sa le pui pe masa.

Pentru ca asta este una din cauzele principale ale avortului: saracia. Sunt persoane sarace care nu-si permit (inca) un copil. Si care au fost atat de sarace din totdeauna, educatia le lispeste cu desavarsire, iar de mijloace de contraceptie nu prea au auzit. Nu putem sa-i judecam pentru lipsa de educatie, pentru asta merita judecati altii.

Cine sa pastreze un copil? O pustoaica de 14 ani pe care ma-sa nu a invatat-o de prezervativ ca era prea ocupata sa termine sticla de tuica inaintea lui barbata-sau?

Cine sa pastreze un copil? O femeie violata?

Cine sa pastreze un copil? O persoana cu boli ereditare grave? Ca sa ce? Sa mai nenoroceasca o viata doar pentru ca avortul e impotriva lui Dumnezeu?

Cine sa pastreze un copil? O femeie care are deja 3 acasa, o femeie care castiga salariul minim, iar barbatul este (in cel mai bun caz) somer?

Nu poti judeca niste oameni pe care nu te-a interesat sa ii educi in prealabil!

Vreau sa stiu si eu cate persoane din acel mars a fost macar o data in comunele din tara pentru a educa tinerii de 13-14 ani in ceea ce priveste viata sexuala? Cati???

Ma uitam peste pozele de la mars si unele m-au scos din minti de-a dreptul.

Top 3 (ordinea este aleatorie)

1. In primul rand barbatii care militeaza aprig impotriva avortului. Pai puisorii mamei, cand o sa purtati voi 9 luni un copil in voi, cand o sa aveti voi 3-4 luni de greturi zilnice, cand o sa impingeti voi 4 kile printr-o gaurica, ATUNCI sa aveti pareri referitoare la avort!

2.Ā O duduie tine in mana o pancarta pe care scrie “copii sunt bucuria vietii”. Sunt curioasa, de cand si-a inceput duduia viata intima si pana in prezent cam cati copii a facut? Si daca nu poti sa faci copii (ca exista si posibilitatea asta) zi-mi cati ai adoptat…

3. “Avortul: niciodata o solutie, esteĀ intotdeauna un esec”. CLAR! Ca este INTOTDEAUNA o solutie sa umplem orfelinatele de copii sau sa ii aruncam la ghena sau in WC-ul din fundul curtii.

Ca sa inchei rapid, avortul trebuie sa fie optiunea fiecaruia. Daca eu n-am facut si nu as face nu-mi da niciun drept sa o fortez pe alta sa nu faca! Este o alegere pur personala ce nu trebuie judecata sub nicio forma.

Si ca finalul sa fie intr-o nota optimista, am niste vechi cunostinte, femei tinere si foarte frumoase care au ales sa-si creasca copii singure chiar daca tatii nu sunt in peisaj. Felicitari! Au dat dovada de maturitate si de curaj. Dar si daca ar renunta la acele sarcini le-as fi respectat la fel de mult.

Toate cele bune dragilor!

 

 

This entry was posted in Random stuff. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

