…la greu

733747_421146691312031_2118216672_n

Saptamana trecuta pentru mine nu a fost doar o sapataman de medical, ci cea mai groaznica saptamana a vietii mele. Dar totusi a avut in ea si un lucru pozitiv.

Am realizat cat de mult ma iubeste cel de langa mine. Cat il iubesc stiam. Cat de mult imi spune ca ma iubeste si asta o stiam. Dar nu fusesem niciodata in postura pragului cel mai de jos pentru a-i da ocazia sa o dovedesca.

Poate ca nu mi-as fi dorit niciodata sa trec prin ce am trecut pentru a vedea materializarea celor 2 cuvinte (te iubesc).

In ultimele 7 zile mi-am privit sotul cum s-a tranformat in tot ce aveam nevoie.

M-a ingrijit exact ca o mama.

M-a purtat pe brate ca un tata.

M-a tinut de mana ca un frate.

M-a facut sa zambesc ca un prieten.

Si in tot acest timp m-a iubit. Si a fost tare. M-a sustinut si m-a ajutat si nu a bombanit nici macar o data.

Trebuie sa intelegeti ca eu, Leu fiind, urasc sa fiu in situatia asta. Imi place sa fiu rasfatata, da, dar nu sa fiu ingrijita. Pentru mine a fost umilitor cateodata, frustrant mai tot timpul.

Asa ca nu mai am nevoie de stilouri gravate, de bijuterii, de buchete de flori, de nimic. Nu exista nimic altceva pe lumea asta care sa-mi dovedeasca ce mult ma iubeste. Saptamana trecuta a fost suficienta. Si completa.

Iti multumesc ca te-am gasit iubirea mea. Imi multumesc pentru grija. Iti multumesc pentru iubire. Iti multumesc pentru tot.

 

TE IUBESC!

P.S. totusi sa nu cumva sa crezi ca am uitat datile in care m-ai suparat sau m-ai scos din sarite. Alea raman in inventar :))

This entry was posted in Ina's tangled mind. Bookmark the permalink.

2 Responses to …la greu

  1. 🙂 DA….este greu pentru Leu sa te ingrijeasca cineva dar , noua ne trebuie demonstrate cele doua cuvinte ….pentru ca ,lasand la o parte momentele de ajutor (pe care le urasc ),la final raman minunatele cuvinte romanesti “te iubesc” …asa da iubire …va doresc multi ani DE IUBIRE inainte !!!!

Leave a Reply

