Mi s-au spart “mototolitii”

Din categoria “stiu ca nu va intereseaza, dar eu tot va povestesc” avem azi aventura cu “mototolitii”.

Sambata seara am iesit in club sa-l sarbatorim pe Razvan. Dupa vreo 4 ore ne intoarcem acasa. In timp ce-l asteptam pe Ben sa iasa din cea mai iubita incapere din casa am zis sa ma intind putin. Maaaaare greseala. M-a luat MAMA ametelilor. Cum eram oarecum obisnuita de cand facusem cunostinta up close and personal cu o masina, m-am gandit ca in 5-10 minute o sa-mi treaca. Ei as! A dracului, se tinea tare! 5 ore mai traziu, timp in care mi s-a facut din rau in mai rau, am chemat salvarea. Nu stiu daca v-am mai spus dar am oroare de ambulante, medici si spitale. Mi-a dat un tratament temporar si trimitere la ORL.

Am sperat ca imi va trece. Nu a trecut, dar m-am obisnuit eu cu senzatia. Insa nu suficient de mult cat sa nu ma duc la doctor.

M-am prezentat azi sfioasa ( a se citi “cu groaza-n suflet”) la Panduri. Unde am stat, am stat si iar am stat. Dupa vreo 2 teste a venit vedictul : aveti otolitii sparti sau VPPB. Ce face maaaa?

Cica in urechea interna avem niste cristale. Ale mele s-au spart si plutesc cu ura in canalul auditiv. De acolo si ametelile si mersul ca al unui copil de 10 luni.
” veniti joi dimineata cu o esarfa, un prosop si inca o persoana si ii punem la loc”. Aoleu!!! Cum adica ii punem la loc?

Procedura este una neinvaziva, doar prin miscari ale capului. Dureaza putin si se vindeca in 2 zile. 2 zile in care nu voi avea voie sa misc capul sau sa stau in pozitie orizontala. Cum naibii voi  dormi in fund ma depaseste, dar sa ajungem noi acolo.

Cauza mototolitilor mei? Curentul! Da da, daca stai in curent ti se sparg cristalele alea si o iau de nebune prin restul urechii 😦

Acum astept ziua de joi pana cand voi incerca sa-mi mentin echilibrul, rabdarea si continutul stomacal 😦

Revin joi cu procedura 🙂

Pana atunci multa sanatate tuturor si feriti-va de curent!

PS Scuze pentru ortografie. Ameteala + tableta nu-ti aduc locul I la olimpiada de ortografie 🙂

This entry was posted in Random stuff. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

