Pentru Razvan

cfzm4f381603-02

Daca este cineva interesat cum am ajuns sa exist, raspunsul este foarte simplu: pentru ca si-a dorit Razvan un fratior sau o surioara. Ei bine am iesit surioara…dar cam cat 5 fratiori 🙂

De cate ori imi povesteste mama cu cata ardoare o ruga sa-i aduca un bebelus, am senzatia ca din toata familia el m-a dorit cel mai mult, mai mult decat tata, mai mult decat mama.

Ca un revers al medaliei, de fiecare data cand ceva nu-mi merge bine, spun ca e numai vina lui Razvan 🙂 In gluma, binenteles!

Azi Razvan implineste 36 de ani. Ceea ce inseamna ca eu voi implini 28. Cam maturi as zice, nu? Ei bine nu. Cand sunt cu el ma simt ca acum 20 de ani. Am senzatia ca nimic nu s-a schimbat. In continuare ma necajeste, iar eu in continuare il spun mamei (cea mai recenta replica fiind: mamaaa fie-tu vrea sa faca misto de mine pe Facebook!!!! 🙂 )

Razvan a fost primul meu prieten de joaca (si Doamne, cata rabdare putea sa aiba cu mine!!), cel mai de incredere confident, omul care m-a ajutat si m-a inteles.

Mi-a fost dovedit ca sangele apa nu se face. Indiferent de cati oameni rauvoitori au incercat sa semene mizerie intre noi, noi am ramas aceeasi. Am invatat sa vedem dincolo de rautatea oamenilor si sa ramanem sinceri cu noi, intre noi.

Te iubesc frate-miu! Si iti multumesc pentru tot! Iar toate lucrurile bune din lume, tie sa ti se intample pentru ca le meriti pe deplin!

Iar peste 50 de ani, cand vom fi foarte batrani (mai ales tu) si foarte senili (mai ales eu), sa sarbatorim tot impreuna 🙂

Te imbratisez, te pup si te iubesc!

La multi ani!!!!!

P.S Poza e de cand eram noi tineri (mai ales el) si frumosi (mai ales eu) :)))

 

This entry was posted in Ina's tangled mind. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

