Cartea viitorului – vALLuntar 2

Daca “Mostenirea” mi-o doream de ceva vreme, “Cartea viitorului” a sosit ca o recomandare a Loredanei. Nu daduse gres niciodata si am mers pe mana ei.

M-am apucat sa citesc cartea acum vreo 2 saptamani si trebuie sa recunosc, la inceput nu mi-a placut absolut deloc. O pustoaica de 16 ani de bani gata si mama ei sunt fortate sa se mute la tara, la fratele si cumnata mamei, in urma suicidului tatalui pustoaicei.

Am zis ca o iau razna, inca o poveste despre o pustoaica rasfatata fortata sa devina fata saraca si drumul ei catre esenta vietii.

Daca nu ar fi fost pentru vALLuntar sigur as fi lasat-o. Insa ma bucur ca nu am facut-o. Pe parcurs povestea a inceput sa fie interesanta si sa capete o aura de mister. Povesti vechi, secrete, minciuni si razbunari incep sa iasa la iveala in prezent. Nimeni nu este cine pare a fi. Are ceva cliche-uri hollywoodiene, dar merge.

Finalul este unul fericit cand lucrurile se aseaza in fagasul lor normal.

O carte ce se citeste foarte usor (daca iti place din prima si nu o taraganezi cum am facut eu 🙂 ) cu care merita sa-ti umpli un weekend ploios.

Loredana nu m-a dezamagit nici de aceasta data si ma simt obligata sa ii multumesc 🙂

Cartea o gasiti aici: http://www.all.ro/colectia_strada-fictiunii-bestseller/cartea-viitorului.html.

Nu uitati ca acesta recenzie face parte din campania vALLuntar 2. Pentru fiecare 15 comentarii editura ALL impreuna cu Romsilva vor planta un pomisor. Asa ca nu uitati sa comentati 🙂

Multumesc!

This entry was posted in Reading list. Bookmark the permalink.

26 Responses to Cartea viitorului – vALLuntar 2

  1. Indiferent de statut nu e usor sa iei viata de la capat.
    succes

    • InaSandu says:

      Asta e total adevarat, dar parca auzim povestea asta de prea multe ori. Sa mai schimbe putin scenariul :)) Bine, adevarul e ca in cazul de fata se potriveste foarte bine cu povestea in sine.

  2. coco says:

    la multi…copacei ! 🙂

  3. Kadia says:

    Am citit-o si eu anul trecut, pentru primul valluntar si am avut exact aceeasi senzatie, dar se citea repede si am continuat. Mi-a placut din ce in ce mai mult 😉 Mi s-a parut cea mai buna dintre cartile ei, din cate am citit eu.

  4. Ada says:

    Acum ca ne-ai avertizat ca inceputul impotmolit merita trecut, am sa caut si eu cartea. Nu ma las eu batuta cu una cu doua!

  5. Claudia says:

    Am patit si eu asa cand am citit cartea. Initial nu am fost incantata dar incetul cu incetul mi-a placut si apoi nu am mai putut sa o las din mana.
    In final i-am facut si recenzia tot in cadrul campaniei vALLuntar 🙂

  6. Loryloo says:

    Succes in campanie! 😀

  7. Pishky says:

    și eu pățesc de foarte multe ori să mă apuc de o carte și dacă nu îmi place să o abandonez… din fericire prima carte citita din campania valluntar 2 mi-a placut si am citit-o pe nerăsuflate.. sper să se întâmple la fel și cu a doua 🙂

  8. Rux says:

    Si eu vreau cartea aceasta! Mi-a placut cel mai mult dintre toate cartile autoarei despre care am citit recenzii. Dar pana una alta, am luat PS Te iubesc pentru surioara mea:)

  9. OFZ says:

    Din ce in ce mai des gasesc la autorii zilelor noastre impresii de ziar: tineri mofturosi, boli, homosexualitate, femei singure, droguri, etc. E bine totusi cand reusesc sa faca ceva interesant cu ele 🙂 Copac frumos!

  10. Irina says:

    e bine cateodata cand avem un motiv sa continuam sa citim, pana la sfarsitul lecturii poate ne indragostim de carte 🙂

  11. Juliet says:

    Pare interesanta cartea asta, as vrea si eu sa o citesc. 😉 Cred ca am sa o comand online.

  12. Andreea Toma says:

    Si mie mi se intampla uneori astfel, sa nu-mi placa inceputul unei carti si astfel sa existe sansa de a o abandona. Judecand dupa inceputul prezentat, probabil si eu as fi fost in locul tau tentata sa o las balta. Nu stiu, n-am mai citit despre aceasta carte, e prima recenzie in care o intalnesc, pentru ca, recunosc, n-am avut vreme sa explorez toate recenziile din campanie. Spor la plantat!:)

  13. IuliaB says:

    Pare perfecta pentru o zi lenesa de weekend. O sa pun si eu mana pe ea :*

  14. Spor la strâns cât mai multe comentarii !!! Mai avem câteva zile 🙂

  15. kemet says:

    Pare destul de interesantă, mai ales partea cu “poveşti vechi, secrete, minciuni”. Sunt curioasă de ce se numeşte “Cartea viitorului” – are legătură cu maturizarea puştoaicei?
    Cât despre ce ai scris la început – da, şi mie mi se întâmplă uneori să nu mă împac deloc cu o carte, dar nu mă las până nu o citesc pe toată, chiar dacă uneori mai fac o pauză de câteva zile.

  16. Si eu o am in biblioteca. Nu cred ca o sa mai astept mult pana o citesc 😀

  17. Cărţile care nu mă prind din prima nu prea au şanse la mine, mă bucur că tu ai avut ceva mai mult succes :)) Deşi mă mir că nu ţi-a plăcut la început având în vedere că e scrisă de autoarea cărţii P.S. Te iubesc, care mie nu mi s-a părut deloc a avea un început delăsător 😀 Dar sunt cărţi ale autorilor care nu sunt chiar un succes :))

    • InaSandu says:

      Nu am citit alte carti ale autoarei. Eu cand aud ‘roman de dragoste’ nu ma entuziasmez prea tare. Dar poate o sa dau o sansa si celorlalte 🙂

  18. Andra says:

    Suna bine, sper sa ajung la ea curand!

  19. Chiar daca nu este genul meu de carte, mi-a facut placere sa citesc recenzia ta 🙂
    Bafta la strans comentarii!

Leave a Reply

