Ma iubeste :)

stilou

Nu stiu daca v-am povestit vreodata de flerul meu imbatabil si de neputinta sotului meu de a-mi face o supriza. Neputinta nu in sensul ca nu-l duce mintea, ci in sensul ca mereu imi dau seama ce pune la cale.

Intotdeauna “il miros” cu o zi- doua inainte. Partea prosta e ca ii spun…si se bosumfla….si ma simt foarte prost ca i-am rapit bucuria.

Singura supriza pe care l-am lasat sa o duca pana la capat a fost cererea in casatorie. Banuiam ce se intampla insa nu l-am intrebat. Si chiar daca am stiut nu a stirbit niciun pic frumusetea si emotia momentului šŸ™‚

Dar sa revenim in zilele noastre..

Acum vreo 2 saptamani ne plimbam prin mall si bananaind noi asa fara directie dam peste un stand cu diverse. Nu trec 2 secunde si imi pica privirea pe stilouri. Imi plac stilourile de mor! Si-l intreb asa intr-o doara:

– Nu-i asa ca-mi iei si mie un stilou?

– Poftim??? Nu o sa mai primesti niciodata un stilou de la mine! Uita de ideea asta.

Binenteles ca m-am bosumflat! Insa povestea e ceva mai veche. Acum vreo 3 ani mi-a facut cadou la un moment dat un stilou pe care a dat o caruta de bani. 3 luni mai traziu, Ina bulibaseste stiloul! Nu a fost ceva grav, doar ca nu i se mai inchide capatul, iar de atunci sta parasit si nereparat intr-o punga pe undeva. Atunci a spus ca nu-mi va mai lua niciodata stilou.

Acum 2 zile il intreb ce mi-a luat de 8 martie. Imi raspunde ca nimic, ca nu stie, ca nu are bani… Ideea e ca stiam (de la el) ca tocmai ce fusese la acel stand insa cu alte probleme…

– Tu mi-ai luat stilou si nu vrei sa-mi spui.

– Nu ti-am luat! Esti sticatoareĀ asa ca Ā nu meriti stilou

Discutia a continuat in contradictoriu vreo 5 minute. Dupa care a spus ca trebuie sa-mi fie rusine insa, cu toate ca am ghicit, stiloul e mai special.

– Ce?

–Ā O sa vezi!

– Ceeeee???

– O SA VEZI!!!

Inca 5 minute de rugaminti arzatoare.

Coboara la masina si se intoarce.

– Te las sa te uiti la el cu toata ca nu meriti! Esti pisaloaga si rautaciasa si nu ma lasi niciodata sa te surprind!

L-am desfacut. Era stiloul albĀ perlat pe careĀ mi-l doream. Insa intorcandu-l vad gravat “Love U Ina”.

Si am fost rautacioasa din nou, pentru ca de data asta trebuia sa spun dar am tacut. A fost o surpriza de nota 1000. M-a impresionat si m-a emotionat.

Dupa care iar m-am bosumflat. Pentru ca are dreptate. Sunt rautacioasa ca nu-l las sa se bucure de moment si ca trebuie sa-mi demonstrez mereu calitatile mele de ghicitoare.

Mi-am promis ca voi incerca sa ma abtin pe viitor. Asta da provocare! šŸ™‚

Asa ca de 8 martie, dragelor, nu va doresc nici cadouri scumpe, nici stilouri gravate, ci doar iubire. Multa multa iubire!

V-am pupat!

This entry was posted in Random stuff. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

