Mostenirea – vALLuntar 2

Cand a doua editie a campaniei vALLuntar 2 a inceput am fost cat pe ce sa chiui de bucurie. Fericire maxima, ce mai incolo si incoace!

Pe prima carte pe care vroiam sa o citesc pusesem ochii inca de la campania “Cartea Calatoare”. Ca sa-mi faca in ciuda, cartea s-a pierdut pe undeva si nu a mai ajuns si la mine. Asa ca prima solicitare pentru vALLuntar 2 a fost “Mostenirea” de Katherine Webb.

Ce-i drept, din vara si pana acum, uitasem subiectul cartii. Stiam doar ca trebuie sa o citesc! Iar flerul nu m-a parasit nici de data asta. Este o carte EXACT pe gustul meu!

Va voi spune doar in linii mari despre ce este vorba deoarece este o carte ce merita descoperita!

Este un roman plin de mister in care ne este prezentata istoria femeilor unei familii britanice incepand cu 1902 si pana in zilele noastre. Si pentru a spori si mai pare misterul, trecutul si prezentul ne sunt prezentate in tandem.

Este un roman despre iubire, despre secrete, despre copii pierduti, despre transformare, despre durere, despre eliberare.

A trecut destul de mult timp de cand am citit un roman care sa ma tina atat de prinsa in actiunea sa; un roman care imi doream sa se termine (pentru a-i dezlusi misterele) si sa nu se termine in acelasi timp.

Am citit-o pe nerasuflate, ce mai!

V-o recomand tuturor cu caldura! Plus ca merge perfect cu vremea mohorata de afara 🙂

NU UITATI!

Pentru ca un pomisor sa fie plantat de Editura Allfa in colaborare cu Romsilva, trebuie sa strangem AICI (nu pe facebook sau in alta parte) 15 comentarii! Asa ca va astept cu drag si interes ideile si impresiile.

Va pup!

Cartea o puteti gasi aici: http://www.all.ro/colectia_strada-fictiunii-bestseller/mostenirea.html

This entry was posted in Reading list. Bookmark the permalink.

38 Responses to Mostenirea – vALLuntar 2

  1. Silvia says:

    Mi se pare o carte interesanta, abia astept sa o cumpar si sa o citesc! :*

  2. Kadia says:

    Of, de cand imi doresc sa citesc cartea asta, o am de vreo jumatate de an si tot timpul se gaseste ceva urgent sau mai nou de citit! Dar, de valluntarul asta eu zic c-o citesc.

  3. Nu este prima recenzie a acestei carti pe care o citesc si cu fiecare recenzie citita dorinta mea de a citi si eu cartea asta e tot mai mare 🙂

  4. Laura says:

    Cred ca o sa ma (re)apuc si eu de citit…
    O sa incerc sa postez si cate un comentariu, sa ai ajutor si de la mine.
    Cu drag,
    Laura P.

  5. Andreea Toma says:

    Chiar ca se citeste pe nerasuflate. E o carte foarte interesanta, incitanta, mi-a placut foarte mult. Eu am citit-o acum un an, in timpul primei editii vALLuntar.

  6. Tare zgârcită ai mai fost în detalii … Dar asta o să ne facă să vrem a citi cartea de la prima până la ultima pagină. Pare destul de interesantă! Iar subiectul este unul captivant. Din ce înțeleg din ce ai scris tu, cartea are de toate …

  7. Claudia says:

    Si eu am auzit pana acum doar cuvinte de lauda despre carte.O trec pe wishlist 🙂

  8. Si eu am citit cartea… am primit-o de la o prietena si chiar mi-a placut super mult. Recenzia e super si sper sa iti primesti pomul 😀

  9. vax-albina says:

    M-ai facut curioasa. Asta e de bine. Lista mea de carti care trebuie citite se cam lungeste.

  10. vienela says:

    Mostenirea a fost prima carte pe care am citit-o de la editura ALL. Este genul de carte care te sileste sa iti pui intrebari, sa te imaginezi in situatia eroinei, sa te gandesti daca este de condamnat sau de compatimit.

  11. alina nedelea says:

    Eu vreau pomul , nu cartea!!!
    Glumeeeesc!
    Ciao, bellissima.
    Tine un exemplar si pentru mine cand vin in tara.

  12. Cand treci pe la mine in weekend, adu-mi si mie cartea, ca m-ai facut curios…

  13. Mmmm, sarm britanic, zici. Sa vedem:)

  14. Alexandra says:

    Nu am citit-o dar din descrierea ta pare interesantă. 😀

  15. si mie mi-a placut cartea
    spor la plantat copacei 😉

  16. sakura says:

    Prima data si mie mi-a sarit in ochi cartea asta dar cand am citit ca e vorba si despre suferinta in ea, am renuntat. In urmatoarea perioada mi-am propus sa citesc despre lucruri faine, copilaresti, romantice, naive chiar, dar nu despre durerea propagata peste generatii.
    Oricum ea este o carte buna daca de-abia te-ai abtinut sa dezvalui actiunea 🙂

    Succes la plantat.

  17. Oana says:

    Cartea asta am citit-o eu la prima editie vALLuntar. Foarte frumoasa.

  18. Radu says:

    Ai grijă că link-ul NU ESTE VALID, trebuie să pui link spre carte, iar al tău nu duce nici măcar la pagina principală a site-ului all.ro. Greșeala e că nu ai pus http:// în față, deci este interpretat ca link intern blogului tău. Dar repet: regula spune că trebuie să fie link spre carte adică ăsta: http://www.all.ro/colectia_strada-fictiunii-bestseller/mostenirea.html

    Și eu am vrut să comand cartea asta, acum m-ai convins că am greșit că n-am luat-o 😀

  19. mi-ai starnit curiozitatea 🙂

  20. Ani Ana says:

    Pare o carte exact pe gustul meu! De mai mult timp am pus ochii pe ea, dar inca nu am avut ocazia sa o citesc.

  21. Cris says:

    Trecutul si prezentul in tandem- suna a structura narativa faina, m-ai facut curioasa. Multumesc de recomandare!

  22. Rux says:

    Am mai citit o recenzie care mi-a insuflat ideea de “bumerang”.. adica la un moment dat ceea ce faci se intoarce la tine (sau la ai tai).

    Spor la plantat copacei

  23. Și eu am citit cartea tot pentru campania asta (te invit să vezi recenzia) și mi s-a părut extraordinară. Eu sunt mort după cărți cu fire narative în diferite planuri temporale. a fost minunată.

    Spor la citit și plantat!

  24. adimangu says:

    pare destul de intersanta! spor la citit si la copacei 🙂

  25. Ana Mănescu says:

    Am mai citit despre ea, parte interesantă. Spor la plantat.

Leave a Reply

