Romanu si ceaiu *

cana 1

Ce constat tot mai des este ca romanul nu are eticheta. Ca acasa te comporti cum vrei si ca nu-ti pui servetul in poala cand spargi seminte e treaba ta, dar cand iesi in lume lipsa etichetei nu prea e ok.

Romanul nu stie sa serveasca ceaiul. Si nici nu vrea sa invete! Am avut ocazia sa intelnesc zilele astea niste persoane intr-un mediu de business. Niste persoane foarte oficiale carora, in ciuda faptului ca erau cu un cap mai mici, nu le ajungeai la nas nici cu prajina.

Au solicitat ceai. Le-am adus frumos ceai in cesti. A doua zi au cerut iar ceai cu specificarea “da niste cani nu aveti? ce sa fac cu ceasca aia?” Imi venea sa-i spun ca poate sa si-o bage undeva, dar m-am abtinut (cu greu). I-am adus o cana ca sa fie multumita.

Insa ceaiul nu se bea in cana. Se bea, in functie de zona, in ceasca  (la britanici, chinezi si inca alte inshpe mii de natii) sau in pahar (turci, arabi).

Acasa poti sa bei in ibric, in ceaun, in halba de bere, in ce vrei tu. Dar intr-un cadrul protocolar se bea asa cum dicteaza eticheta in zona respectiva.

Avand in vedere ca, in genere, romanul bea si mananca precum porcul, nu m-as mira ca, in cativa ani, sa le punem pe toate la un loc intr-o troaca si sa ne “delectam” asa.

V-am pupat!

P.S.

cana 2

Setul acela minunat primit de Craciun de la Razvan nu l-am mai adus la munca. Atat de mult imi place incat ma delectez cu el in fiecare zi de weekend acasa. Nu de alta, dar daca mi l-ar fi ciobit (nu mai zic spart) cineva pe aici s-ar fi lasat cu varsare de sange 🙂

* “l” este omis intentionat ca sa poata intelege si “frumusetile” (God, I’m mean) 🙂

This entry was posted in Ina's tangled mind. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

