Felicitari, esti un obiect!

De vreo saptamana, o cunostinta de pe FB, ne imbie zilnic sa o votam. Si nu, nu pentru vreo cauza umanitara, nu pentru vreun concurs de gatit, de citit, de plimbat cu bicicleta sau altceva. Nu! Sa o votam sa devina, tineti-va bine, asistenta TV la (asigurati-va ca sedeti bine) Un Show Pacatos.

Am ras copios vreo 3 minute. Dupa care am deschis pagina in cauza. Nu pentru a o vota, doar sa vad “concurenta”. Sa ramai prost, nu alta! Pagini peste pagini peste pagini de dudui care vor sa ne demonstreze cat sunt de proaste…la TV.

Si nu, nu e un cuvant dur. PROASTA este cuvantul care le descrie perfect. Pentru ca o femeie desteapta nu s-ar imbraca intr-un servetel si nu s-ar hlizi ca vita in fata camerei aratandu-ne ca exista si IQ-uri subunitare.

Aseara, butonand telecomanda inainte de culcare, am zabovit 2 minute si pe programul in cauza. Nu de alta, dar a trebuit sa privesc (stupefiata) pana la capat dansul asa-zis lasciv al unei matracuci imbracate intr-o uniforma de traseista. Cand eram eu mica mergem la mamaie, iar cand curcile ei se imbolnaveau le “revergora” cu o dusca sanatoasa de tuica. Ma jur ca acele curci bete manga dansau mai lasciv ca asta. Am ras cu lacrimi…. din pacate lacrimile era de durere ca specimeul acela se numea femeie.

Aproape zilnic gasesc exemple de fiinte care ne fac sexul de rusine. Acum nu pe bune! Poate sa-mi spuna si mie cineva de ce trebuie sa te comporti asa??? Eu stiu ca in Romania asta este ce se vinde cel mai bine, dar nu-ti dai seama ca te injosesti???

Si le mai vezi si cum plang de li se ridica poalele-n cap ca iubitii lor nu le respecta! Pai daca tu cobori la gradul de obiect si te vinzi pentru 5 minute pe sticla, cine sa te respecte???

Rusinos si dureros!

This entry was posted in Ina's tangled mind. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

