Sa-i furam si noi, zic!

Pe mine ai mei m-au crescut cu niste principii morale foarte solide. Sa nu minti, sa nu furi, sa nu omori…chestii din astea.

Dar, din pacate, am crescut in Romania….si, mai rau, locuiesc in continuare aici. Tara in sine nu are nimic. Ba din contra, are suficient. Insa locuitorii ei si, mai rau, conducatorii ei, te fac sa-ti lasi principiile morale in cuier cand iesi din casa.

Cazul de astazi:

Nu mi-am mai facut analizele de 2 ani (mare mare rusine, stiu). Ca un soi de “new year’s resolution” am zis ca e musai sa-mi fac analizele cat mai repede. Ma duc cumintica la cabinet, imi iau trimiterea si da si cauta laborator de analize.

Dupa ce imi omor creierul pe Google, aflu ca la Regina Maria (care are o policlinica si la Lujerului) se fac analize decontate de OPSANJ (unde cotizeaza subsemnata). Pfoaaa! Perfect! Da si suna…si suna…si suna…dupa vreo 15 minute in care ti se insira toate oferetele posibile in timp ce astepti sa-ti raspunda cineva te saturi si inchizi.

Trimiti mail. Si le povestesti cum si pe dincolo esti tu mandru platitor de Sanatate si CAS si cum ei sunt mandri lipitori colectoare de sange si ca vrei sa-ti ia si tie o galeata. Raspunsul a venit sec “pentru luna ianuarie fondurile au fost consumate, va rugam sa apelati call-center dupa data de 01.02.2013.”

Constiincioasa cum ma stiti, pe 01.02 da si suna. Si iar stai si astepata la telefon 10…15…hopaa dupa 20 de minute raspunde o duduie: “ne pare rau, dar inca nu ne-au fost virate fondurile, reveniti luni”

Luni am luat-o de la capat. Dupa ce am sunat JUMATATE de zi si le-am enumerat toate neamurile, le-am trimis un mail. Raspunsul l-am primit azi-dimineata: pentru luna februarie nu au fost alocate fonduri.

Ei na! Dar ce are soro luna februarie? E mai scurta si drept dovada n-avem timp sa ne imbolnavim? Vorbind cu Razvan am aflat ca asta e o practica curenta a celor de la Regina Maria, lucru care m-a scarbit total mai ales ca se da mare cu serviciile ei de calitate. Sunt de calitate…DACA sunt platite.

Sa va mai povestesc ca nu am gasit pe internet nicio referinta a vreunei policinici din sectorul 6 care sa proceseze analize decontate de OPSANJ? Nu va mai povestesc.

Va spun doar ca maine ma trezesc la ora 06:00 ca sa ajung pe undeva pe langa Spitalul Judetean Ilfov pentru ca doar acolo am gasit policlinica.

Si ma scarbesc din nou. Pentru ca sunt cetatean al acestei tari. Si pentru ca platesc anual aproape 4000 mii de lei pe Sanatate si CAS, sume retinute la fiecare salariu, ca avem in continuare spitale si maternitati de rahat, doctori neinteresati, asistente sictirite si “colaborari” cu clinici private care nu doresc sa deconteze 150 de lei.

In consecinta statul roman merita furat! Care cum apuca! Pentru ca si el ne fura si isi bate joc de noi.

V-am pupat dragilor!

This entry was posted in Ina's tangled mind. Bookmark the permalink.

5 Responses to Sa-i furam si noi, zic!

  1. Alex says:

    no offence, dar regina maria e clinica privata. faptul ca lucreaza si cu cas cand au ei chef e totusi un favor. eu fac efortul sa platesc o asigurare privata la ei tocmai pentru a beneficia de conditii speciale si a scapa de aglomeratia de la stat.

    • InaSandu says:

      No offence, daca tot lucreaza cum au ei chef macar sa spuna din start nu sa te tina cate jumatate de ora la telefon sau sa-ti raspunda la un mail dupa 2 zile. Acest soi de “relatii cu publicul” imi repugna si chiar nu-mi fac niciun favor. Ca tu iti permiti o asigurare privata e una, ca si eu imi permit una dar nu vreau sa mi-o fac e altceva, dar gandeste-te ca sunt mii de oameni care nu isi permit si care isi doresc minimul de conform sa aiba o policlinica in zona in care locuiesc nu sa alerge de nebuni prin tot orasul.

  2. ghici :D says:

    Domnita draga, tu nu ai auzit ca poti sa iti platesti singura darile catre stat? :)))
    din banii aia (care ar trebui sa-i dai statului pentru CAS – ca despre asta vorbim) mai degraba iti platesti asigurare medicala la ei…vorba lui Alex… 🙂

    • InaSandu says:

      Draga Bogdan,
      Exact cum ai spus si tu mai sus CAS-ul trebuie platit. Fie ca ma duc eu su stau ca fraiera 5 ore la ghiseu, fie ca ii vireaza angajatorul, tot trebuie platiti.
      Iar asigurare medicala la Regina Maria nu o sa-mi fac nici cand s-or da moca. Tocmai mi-au demonstrat, prin atitudinea lor, ca sunt tot niste avizi dupa bani ca si cei de la stat.

      Merci de sfat oricum

Leave a Reply

