De fitze

0001962_gablonturi

Totul a inceput aseara, odata cu rasfoirea unei reviste glossy. Nu mi-am mai cumparat o revista de prin facultate, iar pe asta am primit-o absolut intamplator. Rasfoind cu interes paginile revistei simt cum incet incepe sa-mi creasca tensiunea. Am crezut ca preturile sunt in rupii sau ceva….NU, erau in lei….multi, multi lei.

I-am pasat revista Ginei si m-am intors in dormitor. De dicolo de usa se auzea “Cat ba??? Pentru un fard???” Am inteles imediat ca si ea a avut acelasi soc, dar ca s-a manifestat altfel.

De dimineata imi trimite un link al unei dudui mondene “mare” creatoare de bijuterii. O pereche de cercei PLACATI cu argint, cu cristale (pare-se) swarowski si cu pietre turcoaz. Pret: 111….EURO!

Ba, te-ai ticnit??? Adica un glabont de aproape 500 RON??? Sa ma ia cu lesin, nu alta!

Replica domnitei a fost: sunt handmade!

E, hai jura-te! Si pentru asta pui manopera 450 ron sau cum? Pai blonduta mamii, iti arata tie mama minim 10 site-uri, ale unor gagici indemanatice care fac EXACT ce faci tu, dar cu 90% mai ieftin!

In final am ajuns la o concluzie: nu gasesti mecla mondena care sa faca un business si pentru astia cu venituri medii si mici. Nu, ei se axeaza pe hailaiful lor de cacat, ahtiat dupa etichete, dupa fala, dupa ipocrizie, stirbit demult de orice farama de bun simt. Ei, intre 2 produse identice, unul no-name si unul cu eticheta, vor alege INTOTDEAUNA eticheta!

Pentru ca da dragilor, asta e nivelul vostru de cultura! In loc sa cumparati carti, cumparati reviste glossy, cumparati etichete scumpe si proaste in loc sa ajutati un copil sarman sa mearga la scoala s.a.m.d….

Pe final, va recomand cu cladura sa cititi si articolul Ginei: http://sunday4travel.blogspot.ro/2013/01/tu-pe-cine-target-ezi.html

V-am pupat!

This entry was posted in Ina's tangled mind. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

