The high life

Aseara am fost intr-o locatie foarte frumoasa. Dupa anuntul “cina intre colegi” si vreo saptamana si ceva de cautat locatii potrivite am dat peste Sofa Restaurant & Bistro. Este o locatie de nota 20! Ambianta placuta, decor cu stil si mult bun gust, mancare buna, bautura buna, muzica cafe-concert live. Ce-ti mai poti dori?? Personal il recomand tuturor cu caldura (si nu, nu mi-au promis o cina moca daca le fac reclama 🙂 )

Dupa ce ne-am instalat cu totii am realizat ca o parte a localului este aranjata un pic mai special. Hopaaa, stai sa vezi ca avem parte si de petrecere! Si nu m-am inselat (deh, flerul imbatabil al unei leoaice 🙂 ). La scurt timp apare Giulia Nahmany si neamul sau. Dupa care rand pe rand, invitati si presa. Ptiuuu!! Si eu care imi lasasem rochia de gala acasa! O sa ma vada o tara intreaga de gospodine mari consumatoare de can-can-uri si telenovele  nearanjata! Oooh, the horror!! 🙂

Dar sa stiti ca nu m-a impresionat deloc evenimentul. Bine, probabil nu se dorea ceva glamouros, ci doar o cina in familie/prieteni. Dar cand chemi 4 televiziuni….

Dar hai sa nu mai lungim vorba. Sa va spun pe scrut ce am constatat eu in “hai laiful” romanesc:

– Giulia Nahmani e o tipa frumoasa (la banii ei nu prea ai cum sa fi urat), dar nu stie sa mearga pe tocuri. Cand mergea un pic mai repede zici ca sapa la cartofi.

– Oana Roman (prietena declarata a Giuliei) este mai slaba decat o vedem la TV, dar la fel de uratica. Si la fel de prost imbracata ca intotdeauna. Pe mine continua sa ma socheze cum o persoana care se trage dintr-o familie foarte buna, care are niste scoli serioase in spate, care castiga bani cu roaba, are atat de putin bun gust…

– Mihaela Borcea. Ea a fost o aparitie discreta, dar domnul cu care a venit zici ca era un papitoiu teapan de ceara de la Madame Tussauds 🙂

– M-a impresionat intr-un mod foarte negativ sotul Giuliei. Este un barbat foarte frumos, dar cam “neam prost”. S-a tot plimbat de la un invitat la altul, s-a tot invartit, dupa care s-a oprit langa masa noastra la o sueta si si-a mai pus si paharul pe ea. Intr-un loc unde sunt si alte persoane decat invitatii tai ai obligatia sa le respecti intimitatea. Nu vi in ceafa lor sa stai la taclale cu tovarasii de pahar. Si in niciun caz nu-ti lasi paharul pe masa altcuiva. Dupa ce a fost apostrofat de un coleg s-a scuzat si a plecat. Urat, foarte urat…dar nah, nu toata lumea a citit Codul Bunelor Maniere….

Asa ca high-life sau lower-life, noi sa fim sanatosi, pentru ca si acolo sus si aici in patura de mijloc sunt aceiasi oameni, aceleasi caractere.

V-am pupat mondenilor!

This entry was posted in Ina's tangled mind. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

