Carti in 2013

Am facut o astfel de lista si anul trecut si a fost de folos, pentru prima data in multi ani am stiut si eu la final de an cate carti am citit 🙂

Cate imi propun sa citesc? Minim 12, ca in fiecare an. Stiu pe cineva care anul trecut a citit 100…mi se pare o suma usor trasa de par pentru o persoana care si munceste, merge si la scoala si mai are si viata personala. Dar nu o judec si nici nu o contrazic. Sunt oricum invidioasa 🙂

Asadar, 2013 cuprinde:

1. “Harry Potter and the Chamber of Secrets” – J K Rowling – terapie anti-stres foarte folositoare

2. “Cinci ani la Auschwitz” – Wieslaw Kielar

3. “Mostenirea” – Katherine Webb

4. “Cartea Viitorului” – Cecilia Ahern

5. “Fata de hartie” – Guillaume Musso

6. “Pavilionul Placerilor” – Mingmei Yip

7. “Interviu cu un vampir” – Anne Rice

8. “Ceasurile” – Agatha Christie

9. “Pisica printre porumbei” – Agatha Christie

10. “Dupa inmormantare” – Agatha Christie

11. “Conacul dintre dealuri” – Agatha Christie

12. “Misterul crimei fără cadavru” – Agatha Christie

13. “Crima pe terenul de golf” – Agatha Christie

This entry was posted in Reading list. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

