We are what we read

Vazusem pe undeva expresia asta, un fel the twist al expresiei “You are what you eat” (btw, din punctul asta de vedere cred ca sunt porc, mananc aproape orice 🙂 )

Si daca sunt ceea ce citesc atunci sunt nepoata lui Hercule Poirot, Jane Marple si Melania Lupu, iara mama mi-e Minerva Tutovan (la cat de genial e personajul asta, clar m-ar fi facut doar din ecuatii si deductii 🙂 )

Voi cine sunteti?

Intr-o alta ordine de idei, am terminat “Craciunul lui Hercule Poirot” carte care, dupa parerea mea, este mult mai buna decat filmul (mai mult personaje, actiune mai complexa).

Am inceput anul usor puturoasa. Am inceput 2 carti (The Big Four –  A. Christie si 12 zile – R. Cinamar) care nu m-au prins. Cred ca voi incepe anul mai soft, cu “Harry Potter – The Chamber of Secrets”…asa ca un copil 🙂

Voi ce cititi la inceput de 2013?

This entry was posted in Reading list. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

