Se duse si Craciunul

In fiecare an cam pe vremea asta imi dau seama ca Sarbatorile de iarna sunt o intruchipare perfecta a expresiei “Mult zgomot pentru nimic”.

Ne dam peste cap cu cumparaturi, pregatiri, alergatura ca 2 zile mai tarziu sa te simti mai extenuat ca un bou care a tras o zi intrega la jug.

Nu stiu cum va simtiti voi, dar eu ma simt de parca n-am dormit de o saptamana. Pe 24 ne-am culcat foarte tarziu. Am (eu, culmea!!)  tinut mortis sa stam pana la 12 sa desfacem cadourile. Si dupa ce le-am desfacut, ne-am bucurat si ne-am amuzat de cu Ioana, am reusit sa ne bagam la somn pe la 1.30 (pentru mine, mare iubitoare de somn, foarte tarziu).

Ne-am trezit, cum altfel, devreme. Pana in 9, cand, din nou Ioana, era in mare verva. Pana ne-am dezmeticit s-a facut praz, am mancat pe repede inainte si am luat-o spre ai mei. Ajunsa acolo as fi dat orice pentru o perna si promisiunea solemna ca nu ma va mai deranja nimeni pana a doua zi. De la ai mei am plecat la niste prieteni. “Nu stam mai mult de juma de ora, da?” “Nu stam iubire ca si ei isi fac bagajele”. Ei as, am mai stat la palavre si pe acolo vreo ora si jumatate.

Am ajuns acasa, iar musafiri. Aveam senzatia ca ziua aia este cea mai lunga din viata. Nu ma intelegeti gresit, compania a fost foarte placuta peste tot pe unde am ajuns. Dar obositor al dracului!

Pe 26 n-am facut nimic. In afara de stat in pat si mancat. Putea sa mi se spuna ca se darama blocul cu mine, nu ar fi contat, tot in varful patului as fi stat.

Mai pe seara stateam de vorba cu Ben care imi spunea ca s-a dus si Craciunul asta. “Doamne, parca nu se mai termina!” a venit replica mea usor oftata. Acum nu ma intelegeti gresit, nu ca as fi ars de nerabdare sa ma trezesc iar la 7 si sa merg la munca, dar parca a fost prea de tot.

Mai e putin si vine Anul Nou…alta “distractie”… bine eu n-am inteles niciodata de ce trebuie sa stai pana dimineata. Daca e adevarat ca ce faci in noaptea de Revelion faci tot anul mie nu-mi convine. Dupa cum spuneam, eu sunt MARE iubitoare de somn, asa ca orice minut trecut dupa ora 01:00 este o risipa inutila de energie…si nu vreau sa o tin asa tot anul…

Asa ca nu stiu cum a fost Craciunul vostru, dar al meu a fost obositor…si am nevoie de concediu.

V-am pupat!

This entry was posted in Ina's tangled mind. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

