Arrivederci amore, ciao

0019---Alina-Nedelea-(Rober

Pe Alina am cunoscut-o exact de-a-ndoaselea. Mai intai autobiografia, apoi persoana si la urma filmele cand normal ar fi fost filmul-cartea-omu’. Ma rog, asta e sansa 🙂

Gratie rabdarii lui Razvan am pus mana pe unul din filmele in care a jucat Alina, “Arrivederci amore, ciao” lansat in 2006. Eram foarte curioasa sa vad cu este Alina-actrita.

3e5b1cb681600ff4505f24b4f353fdaa_XL

Si uite asa, ieri, cu o lene totala, dau drumul la film.

Este povestea unui terorist italian care se intoarce din America de Sud pentru dobandirea reabilitarii. Povestea este foarte buna si are la baza romanul lui Massimo Carlotto. Daca mi-a placut? Hmm… mi-a placut foarte mult interpretarea actorilor, si-au intrat foarte bine in rol si nu am avut nicio clipa senzatia aceea de “fake”. Insa filmul per total nu prea mi-a placut, este destul de violent iar personajul principal este psihopat de-a dreptul (dar un nenea foaarte bine 🙂 ), ceea ce nu prea e pe gustul meu. Mie imi plac filmele asa…mai soft.

alina-nedelea-et-alessio-boni

Insa il recomand. E mai mult un film de barbati daca imi este permis sa-l numesc asa.

Una peste alta, nu-mi iese din minte coloana sonora (care imi place 🙂 )

Si tot gratie rabdarii lui Razvan, sambata voi vedea si alte filme ale Alinei 🙂

This entry was posted in Random stuff. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

