Mai e putin !!!

wallpaper-poze-brad-craciun

In timp ce scriu randurile astea, pe strada noastra, trece un grup de colindatori cu capra. Nu am inteles niciodata simbolistica din spatele caprei (ok, nici nu m-am interesat), dar cand ii aud parca simt Craciunul din ce in ce mai aproape.

Mai uit la wallpaper-ul de pe Tab care ma anunta ca au mai ramas 3 zile, 10 ore, 44 de minute si 30…31…30…29….

Mi s-a facut pofta de portocale, turta dulce si cozonac cald cu rahat. Abia astept sa se umple casa de mirosul sarmalelor si al fripturii la cuptor.

Abia astept sa impodobesc bradul. Sa aprind ingerasul lipit de geam. Sa astept 12 noaptea si sa ma strecor tiptil….opaaa…PARDON! MOSUL sa se strecoare tiptil si sa aseze cadourile sub brazi (da, da! o sa avem 2….la mine nu e Craciun daca nu am bradul meu personal in camera – maniac, I know!!)

Apoi sa le desfacem, ci totii. Si sa ne bucuram… Sunt genul de copil (da, de Craciun fix ca un copil ma simt) care se bucura si pentru cel mai mic cadou. Pot sa primesc doar o ciocolata. Nu-mi pasa, pentru mine toate cadouri au fost, sunt si vor fi frumoase.

Dar pana atunci mai e ceva de asteptat. Am o lista intreaga de lucruri ce trebuie rezolvate pana duminica.

Trebuie sa mai fac o data curatenie. Geamurile din dormitor inca asteapta sa fie spalate. Maine mergem la cumparaturi – da, ca tot neomul, cand e aglomeratia mai mare, hop si alde Sandu & The Sundays alergand dupa carnati si alte cele. Trebuie sa iau neaparat o pastila inainte sa ies din casa deoarece, nu stiu daca v-am mai spus, la capitolul rabdare imi da cu minus…mult!!

Asa ca incerc sa-mi minimalizez cat mai mult gandurile legate de ziua de maine si sa ma focusez pe luni si marti cand va fi cald si vesel si zambete si zapada si toti cei pe care ii iubesc in jurul meu.

Craciun fericiti dragii mei! Sper ca Mosul sa fie darnic cu voi!

 

This entry was posted in Ina's tangled mind. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

