Bilant 2012

Pentru ca facut 9 ani de finante-conta-economie la care in continuare am alergie Bilantul de azi nu va fi unul contabilicesc ci unul personal. Gina (my sister from another mister…and mother :)) zicea ceva mai devreme ca e bine ca fiecare sa-si faca pe final de an o socoteala a ceea ce i sa intamplat (sau nu) in ultimele 12 luni.

Asa ca preiau stacheta si ma apuc de scris

CE AM AVUT?

Bucurii – s-au nascut 2 finuti frumosi (Alex si Cata). I-am vazut pe Rares si Ioana crescand frumos.

Tristeti – am pierdut oameni apropiati, am vazut oameni si mai apropiati suferind cumplit si pentru care am incercat sa fiu tare…

Revelatii – am constatat ca ai mei valoareaza pentru mine mai mult decat mi-am imaginat. Am inteles ca moartea e un sfarsit doar pentru cei care raman nu si pentru cei care pleaca. Am realizat ca viata merita si trebuie traita in fiecare clipa. Fiecare moment este pretios si nu trebuie irosit cu sentimente negative. Am invatat sa iubesc, sa iert si sa lupt. Ca lumea e minunata cu tot cu adunatura ei de ciudati

CE AM PIERDUT?

Timp – cu ganduri inutile, cu lucruri inutile, cu sentimente inutile

Oameni dragi care s-au indreptat spre o existenta mai linistita.

CE AM CASTIGAT?

Libertatea de exprimare (bine, nu am castigat-o, am descoperit-o) – mi-am dat seama ca introvertirea e inutila. Ca daca ai ceva in cap si in suflet poti sa spui cu voce tare (sau, ma rog, sa scrii). Chiar daca nu o sa fie toata lumea in asentimentul tau, vor fi totusi unii care vor simti la fel.

Fratele meu – pe care l-am simtit mult timp foarte departe, dupa care am plans, dar l-am iubit in continuare neconditionat. Acum avem o legatura mai puterica decat oricand. E mai mult decat un frate, e un prieten, un confident, un suflet pereche pe care stiu ca ma pot baza oricand. Sper doar sa stie (daca nu, a aflat acum 🙂 ) ca si el se poate baza oricand pe mine…neconditionat de nimic.

O sora noua (Gina) care mi-a oferit fara sa ii cer prietenia, sfarurile si sprijinul pe care alte “surori” (bine, una singura) nu au stiut sa ofere.

Prieteni noi si sinceri.

CU CE AM RAMAS?

Iubirea care este cea mai puternica arma din lume. Am invatat sa o primesc, dar, cel mai important, am invatat sa o daruiesc fara sa ma astept la ceva in schimb.

Intelepciunea ne a nu incerca sa schimb nimic. Toate ne sunt date cu un scop, ce facem in continuare cu ele este cheia.

Iertarea – am invatat sa iert, pentru ca iertarea te face liber pe TINE nu pe ceilalti.

Sinceritatea – pentru ca, dupa cum spunea cineva care mi-a devenit foarte draga de curand, sinceritatea te face liber. Am invatat ca trebuie fi tu insuti indiferent de circumstante. Nu te vor place toti, dar nici macar nu trebuie. Trebuie sa te placi TU, sa fi impacat cu tine insuti cand te duci seara la culcare. Pentru ca restul sunt subiectivi si te judeca diferit de la o situatie la alta.

Cititori – care isi fac timp in fiecare zi sa intre aici si sa incerce sa inteleaga mintea mea cea creata. Va multumesc sincer pentru ca imi demonstrati ca nu sunt singura si pentru ca imi dati imboldul acela (atat de important) de a fi deschisa.

Cu oamenii buni si frumosi care ma inconjoara si ma iubesc.

Nu stiu pe cati dintre voi va intereseaza ce am avut de spus, dar va iubesc pe toti si va imbratisez cu drag!

PS: Faceti si voi o astfel de lista. Nu trebuie sa o impartasiti cu toata lumea daca nu vreti. Dar e important sa descoperiti ce se afla dupa linia trasa la final.

This entry was posted in Ina's tangled mind. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

