de Sfantul Nicolae

Iubesc Sarbatorile de Iarna. Am mai spus-o si o voi spune de cate ori voi avea ocazia.

Azi il sarbatorim pe Sfantul Nicolae si l-am asteptat pe Mos Nicolae asa cum o fac de 27 de ani incoace, cu mult entuziasm. Si, la fel ca in ultimii 27 de ani, a fost foarte darnic, iar ghetutele au fost pline ochi (deh, daca sunt cuminte, ce sa fac? 🙂 )

Insa nu asta mi-a umplut azi sufletul de bucurie. Pana azi nu am realizat cat de multa bucurie poate aduce un gest atat de simplu pe care il faci unei persoane mai putin implinite ca tine.

Nu vreau sa detaliez ce si pentru cine am facut. Doar ca mi-am facut un mare cadou mie. Cel mai mare!!

Acum, in prag de sarbatori, am o mare rugaminte. Faceti un cadou, cat de marunt, unui copil, unei familii care poate nu isi permite sa cumpere nici macar o ciocolata. Aduceti-le un zambet pe buze! Acea multumire sincera pe care o veti primi inapoi  impreuna cu bucuria din ochii lor reprezinta cel mai minunat cadou pe care il veti primi vreodata!

La multi ani Nicolai si Nicolete de pretutindeni!

Va imbratisez pe toti cu drag si va doresc tuturor sarbatori fericite!

 

This entry was posted in Ina's tangled mind. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

