Cheia – recenzie

IMAG0165

Aseara nu m-am putut baga la somn pana nu am terminat Cheia de Simon Toyne, atat de buna a fost!

Totul a inceput cu Sanctus pe care am primit-o absolutely by chance. Probabil Loredana m-a “mirosit” ca fiind fan mystery  si m-a nimerit din plin.

In timp ce citeam Sanctus ma gandeam ca seamana destul de mult cu Codul lui DaVinci a lui Dan Brown. Insa misterul lui Simon este cu muult mai surprinzator!

Am asteptat lansarea Cheii cu sufletrul la gura. Ardeam de nerabdare sa vad ce se va mai intampla cu personajele mele preferate. Am citit-o aproape pe nerasuflate si, ca orice carte buna, mi-am dorit sa nu se termine.

PLUSURI

– intriga de exceptie (Simon il bate la fundul gol pe Dan cu tema asta)

– actiune continua care te tine cu sufletul la gura de la prima la ultima pagina

– personaje bine conturate. In cazul unei ecranizari mi-ar placea sa-l vad pe Jim Caviezel in rolul lui Gabriel (vorba aia: tall, dark and fierce)

MINUSURI

– odata cu volumul 3 (The Tower) actiunea se va termina.

Recomandare

Daca v-au placut cartile lui Dan Brown, atunci trilogia Sancti (Sanctus, Cheia si, anul viitor, Turnul) va va da pe spate!

Spor la citit!

P.S.

Kadia facuse la un moment dat un turnir al personajelor intre Robert Langdon si Gabriel Mann. Eu il aleg, vorba engelzului over and over again, pe Gabriel. Pentru tinerete, tenacitate, inteligenta, capacitate fizica. 🙂

This entry was posted in Reading list. Bookmark the permalink.

5 Responses to Cheia – recenzie

  1. Kadia says:

    N-am mai comentat in articolul meu pentru nu a influenta rezultatele, dar si eu il aleg tot pe Gabriel, chiar daca mi-ar fi placut un pic mai multa substanta adaugata caracterului. Robert este un stereotip atat de american incat este aproape imposibil sa existe in realitate…

  2. redsky2010 says:

    o voi termina si eu zilele acestea si revin cu pareri atunci 🙂
    in orice caz actiunea curge la diferite densitati, iar capitolele scurte ma tin in priza!

  3. Si eu abia astept sa o citesc 😀 recenzia suna super 😛

  4. Sună bine, Ina! Abia aștept s-o citesc! Mulțumim pentru recenzie!

Leave a Reply

