Christmas is coming

Christmas in coming

Am intrat in acea peioada din an in care incep sa simt ca se apropie Craciunul. In general mi se intampla dupa 1 Decembrie cand orasul incepe sa se imbrace in hainele lui stralucitoare de sarbatoare, dar anul asta vad ca am luat-o mai devreme.

Si de acum si pana la Craciun nu voi avea liniste. Cadouri, cadouri si iar cadouri. Momentan sunt la faza de lista. Cel mai greu este sa aleg cadourile pentru Ben, Ioana si Rares. Mai ales ca, din pacate, avem un buget cam stramt anul acesta.

Lui Ben stiu ce vreau sa-i iau, dar nu prea gasesc asa ca de vreo 2 zile imi tot stroc creierul sa gasesc o varianta potrivita.

Ioana are casa PLINA de jucarii asa ca sa gasesti ceva nou care sa-i starneasca interesul (pentru mai mult de o zi!!) e o treaba serioasa nu gluma. Anul trecut Mosu’ a facut senzatie cu papusa Cleopatra, iar acum e in pana de idei.

Rares a cam trecut de varsta jocurilor banale si a ajuns la cea a jocurilor care trebuie sa ii stimuleze gandirea. Optiuni nelimitate, alegeri greu de facut.

Pentru restul familiei stiu in linii mari ce am de facut, insa cei din top 3 sunt “clientii” care imi dau cele mai mari batai de cap. Si cum imi place sa am besaga gata cat se poate de “din timp” stresul este maxim.

Pe voi v-a cuprins febra sarbatorilor? Cum merge treaba?

Va pup!

This entry was posted in Ina's tangled mind. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

