Din categoria “A innebunit lumea”

Chiar in timp ce scriam titlul de mai sus am realizat ca trebuie sa adaug categoria asta printre cele existente in blogul meu 🙂

Ce face astazi cinste aceste categorii? Locul 3 dintr-un top pe care l-am citit acum 5 minute. Si anume topul vazarilor editurii Nemira la Targul de carte Gaudeamus 2012. Pe langa SF-uri, Rodica Ojog-Brasoveanu si Stephen King, am descopeit, stand mandra pe treapta a 3-a cartea: Cum sa cuceresti un barbat pe e-mail, messenger si Facebook de Dan Radoiu.

Am ras cu lacrimi de atunci si pana acum….si acum as mai rade, dar trebuie sa fiu coerenta (macar in scris) 🙂

Deci asta mai cumpara romanul (sau romanca) in ziua de azi. Ghiduri de agatat! Si nu oriunde!!! Pe mail, mess si FB. Personal mi se pare penibil. Cu toate ca traim intr-o era in care tehnologia este omniprezenta, tot discutiile face-to-face cu un om ar trebui sa (te) cucereasca. Sau poate aceasta este de fapt problema, stam cu ochii atat de adanc bagati in platoforme de socializare online incat uitam cu sa socializam unii cu altii atunci cand suntem pusi fata in fata. Si uite asa avem nevoie de un nenea Dan Radoiu care (cu toate ca habar n-avem cu ce se ocupa dansul pentru a fi avizat sa dea sfaturi) sa ne invete cum sa dam un barbat (in cazul de fata) cu rotile-n sus.

Daca as citi cartea? Daca as primi-o gratis, cu certitudine. Macar de amuzament… pentru ca pe Ben l-am cucerit deja 🙂

 

This entry was posted in Reading list. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

