Cheia

Mama, mama cat am asteptat cartea asta!

Sanctus, primul volum al trilogiei, am primit-o in cadrul unei campanii organizate de Editura ALL. Nu stiam prea multe despre carte. Citisem cateva recenzii si, la recomnadarea Loredanei, m-am hotarat sa-i dau o sansa.

Este o actiune nemaipomentita care nu te lasa deloc sa te plictisesti. Sincera sa fiu aduce un pic cu Codul lui DaVinci. Dar poate chiar mai buna!

Dupa vreo 6 luni de asteptari pot intr-un final sa citesc si volumul doi, Cheia. Actiunea se anunta mai antrenanta decat cea din primul volum asa ca nu mai am rabdare!! Pana atunci mai vreo 100 de pagini din “Piaza rea” de Camilla Lackberg pe care sper sa le termin cat mai repede.

Spor la citit tuturor!

P.S. Ii multumesc sotului meu pentru ca mi-a facut “Cheia” cadou

P.P.S imi pare rau ca nu voi putea fi prezenta la lansarea oficiala a volumului, unde va fi prezent si Simon Toyne

This entry was posted in Reading list. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

