Cri cri cri, toamna gri…

Nu, nu sunt greierasul puturos, dar nici mie nu-mi place toamna. Din considerente diferite binenteles 🙂

A plouat cam toata noaptea si, de cate ori ma trezeam si o auzeam batand in geam, ma ghemuiam si mai mult in patura (si in coastele lui Ben :p). De dimineata cerul era negru si vantul batea nebun. Nu-mi venea sa ma dau jos din pat…mai ales ca la noi e destul de frig. Totusi mi-am facut curaj si am luat-o repede spre munca. Repede pentru ca aveam impresia ca o sa intample ca in desene: vantul ala rece o sa-mi inghete scafarlia si o sa mi-o zboare de pe umeri.

La birou e binisor (ar mai fi mers vreo 2-3 grade in plus), dar cand ma uit pe geam ma apuca iar tristetea. Ploua sanatos de vreo 2 ore si vantul isi face in continuare de cap.

Imi plac pomii ruginii, frunzele cazute si zilele racoroase de toamna. Dar totul pana la ploaie si vant!

This entry was posted in Ina's tangled mind. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

