Current reading

Acum cateva saptamani am vazut pe HBO un film despre viata lui J K Rowling, “mama” lui Harry Potter, care m-a impresionat foarte mult. Tot atunci am realizat ca nu am vazut niciun film cu Harry Potter de la cap la coada. M-am hotarat atunci sa dau o sansa cartilor.

Asa ca ieri, mai mult de plictiseala, m-am apucat sa citesc “Harry Potter an the Socerer’s stone”. Nici mie nu mi-a venit sa cred cat de tare m-a putut captiva. Si uite asa am citit pe nerasuflate jumatate de volum. Este o lectura usoara, dar foarte frumoasa. Actiunea te prinde chiar daca ai vazut filmul si are o alta savoare.

Nu stiu exact pentru ce grupe de varsta se adreseaza fiind o carte pentru copii, dar cred ca este o lectura excelenta pentru oricine de pe la 7 ani in sus.

Nu stiu daca v-am starnit interesul, dar eu ma intorc la citit 🙂

This entry was posted in Reading list. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

