Cu gandul la ea

Cu toate ca este o melodie de dragoste gandul mi-a fugit la altcineva. La cineva care a plecat acum multi multi ani, dar care e alaturi de mine de acolo de sus in fiecare clipa.

Te iubesc si mi-e dor de tine in fiecare zi!

This entry was posted in Music I like. Bookmark the permalink.

2 Responses to Cu gandul la ea

  1. …stea căzătoare…

  2. Da, superbe versuri, care mă duc cu gândul și pe mine la cineva drag, care cântă îngerilor și-i încântă cu înțelepciunea ei! Mi-e dor de privirea ei senină, vorba dulce, inima și sufletul extraordinare! De-acolo, de sus, mă veghează și-mi călăuzește pasii, iubita mea mamă!
    …Am devenit nostalgică!…

Leave a Reply

