Person of Interest

Cum va povesteam acum o saptamana am descoperit un serial nou (nou la noi, in State are deja un an): Person of Interest.

Ca m-am indragostit si de actiune si de personaje v-am mai spus, drept dovada ca am vazut toate cele 23 de episoade ale primului sezon intr-un weekend! (din pacate mai trebuie sa si dorm, iar tableta mea mai are si ea nevoie de incarcare 🙂 )

Ideea serialului este una noua: Guvernul american a angajat o companie IT sa creeze un program care ne urmareste “every hour of every day” pentru a detecta acte de violenta. Asa ca un nenea simpatic a muncit vreo 7 ani si a creat aceasta inteligenta artificiala nemaipomenita. Partea proasta? “The machine” este programata sa imparta actele de violenta in “relevante” (gen acte de terorism) si “irelevante” (crimele noastre de zi cu zi), iar la finalul zilei sa stearga lista de irelevante lasandu-le sa-si urmeze cursul.

Dl. Finch (nenea simpatic) s-a gandit ca asa ceva nu este corect si ca toata lumea merita o sansa sa fie salvata. Si-a lasat o “portita” si primeste informatiile irelevante. Pentru a putea opri aceste manifestari de violenta avea nevoie de un partener (i-as spune sidekick, dar inca nu m-am decis cine este sidekick-ul cui :)) si l-a gasit pe John Reese un agent CIA dezertor (daca il priviti si spuneti “Oh, Jesus” nu va inselati 🙂 l-a jucat pe Iisus in mult laudatul film al lui Mel Gibson)

Mai aruncam in mix si doi politisti, unul corupt si unul corect, si avem o actiune pe cinste.

Vi-l recomand cu caldura, nu va va dezamagi!

Eu am ajuns cu episoadele la zi si stau ca pe ghimpi pana maine cand apare episodul nou 🙂

This entry was posted in Movies. Bookmark the permalink.

4 Responses to Person of Interest

  1. Mulțumesc! M-ai convins, îl caut și-l vizionăm! Revin cu impresii, Ina!

Leave a Reply

