Cu metroul

Dintre toate mijloacele de mers in comun cel mai mult in place cu metroul. Cred ca o diversitate socio-culturala mai mare nu gasesti decat la Zoo. La metrou gasesti toate tipologiile Pamantului. Cu obiceiuri proaste binenteles.

1. “Nenea cu mancarici”

Exista un obicei printre barbati care mie imi repugna. Scarpinatul/ aranjatul “bijuteriilor familiei”. Dupa ce fac un gest de mare prost-gust se mai uita si fix in ochii tai cand le aduna. Mai baieti, de ce faceti asta? Daca va mananca va recomand sa va spalati mai des. Daca au luat-o la vale va recomand un slip cu un numar mai mic. Nu de alta, dar nu impresionati pe mine cu gestul asta…cel putin nu in mod pozitiv.

2. “Am muci”

Sunt inca socata cat de putini oameni nu au auzit inca de batiste sau servetele. Si, dupa ce-si baga mana pana la cot in nari, dau cu mucii de pamant. Beah!

3. “Coafura rezista”

Sau nu. Am avut nenorocul o data sa dau peste o doamna bine imbracata care si-a scos tacticos peria din geanta si a inceput sa se pieptene. Dupa terminarea acestei activitati minunate prezentate in vazul tuturor s-a gandit ca nu e bine sa-si vare peria plina de par in geanta….si a curatat-o in mijlocul vagonului. Personal mi s-a intors stomacul pe dos. Nici ceilalti cetateni nu s-au simtit mai bine.

4. “Ceara pentru lumanari”

In randul lucrurilor care ma scarbesc asta e neck-in-neck cu doamna de mai sus. Domnii cu unghie mare la degetul mic de la mana care se scobesc tacticos 5 minute in ureche dupa care privesc inca 5 minute admirativ rezultatul forajului. In caz ca nu s-a aflat inca, au inventat unii betisoarele de urechi…care se folosesc acasa in intimitatea ta!!

5. “Buze a la Angelina”

Asta nu mi se pare o chestie scarboasa, dar este de prost gust. Dimineata, la pranz si seara tot se gaseste cate o duduie care sa isi rujeze tacticos boticul privindu-se in ecranul de la mobil. Codul Bunelor Maniere spune ca activitatile de infrunusetate nu trebuie efectuate in public. Cat de greu e sa te dai cu ruj inainte sa iesi din casa? Sau…poate o pupase Gigel cu foc pe scarile metroului 🙂

Cu toate ca mie astea imi sunt suficiente, va intreb totusi voi ce obiceiuri urate ati observat in mijloacele de transport in comun?

This entry was posted in Random stuff. Bookmark the permalink.

One Response to Cu metroul

  1. Kadia says:

    norocul meu ca n-am metrou in oras, dar imi aduc aminte ca toate aceste “tipologii” le intalneam zilnic in drum spre liceu. Spre ghinionul meu pe atunci metroul era atat de aglomerat ca nu puteai arunca un ac. Cel mai mult ii detestam pe cei care profitau de inghesuiala sa se lase cu greutatea corpului propriu pe tine, ca sa ii sustii si tu din greutate.

Leave a Reply

