Daca e luni e leapsa :)

1. Muntele sau marea?

Fara doar si poate muntele. Nu pot sa dau unu motiv concret de ce…pur si simplu iubesc muntele.

2. Iarnă sau vară?

Preferabil niciuna 🙂 Dar daca trebuie sa aleg atunci spun iarna. Vorba aia, cand ti-e frig mai pui ceva pe tine, dar la 42 de grade ce mai dai jos??

Insa anotimpul meu preferat este primavara cu simfonia ei de culori si arome. Cu temperaturi normale si cer senin 🙂

3. Care e destinaţia la care visezi că vei ajunge măcar o dată în viaţă?

Wow, greu de spus…mi-ar placea sa vizitez cat mai multe tari, asta e clar! Orice tara vizitata iti ofera o experienta unica si, cred eu, toate merita vizitate.

4. Care a fost cea mai frumoasă ţară pe care ai vizitat-o?

Nu am vizitat foarte multe tari, dar dintre toate cel mai mult mi-a placut Elvetia. (poate pentru ca are munte??? 🙂 )

5. Care a fost cel mai frumos oraş din afara ţării pe care l-ai vizitat?

Budapesta…iubesc orasul asta! (nah, sa mai zica ungurii ca am ceva cu ei :)). Budapesta are un aer aparte si m-as intoarce acolo oricand!

6. Care a fost cel mai frumos oraş din România pe care l-ai vizitat?

N-am vizitat eu toata Romania, dar una peste alta imi place Brasov.

7. Ce obiectiv turistic te-a impresionat?

Bastionul Pescarilor din Budapesta. Construit in stilul neogotic are o arhitectura foarte interesanta

8. Ce obiectiv turistic românesc ai recomanda unui străin?

Muzeul Satului

9. Ce oraş ţi-ai dori să vizitezi?

Ca si la tari….oricare…cat mai multe 🙂

10. Ce suveniruri cumperi de obicei?

Am o fixatie cu magnetii de frigider (ca foarte multa lume de altfel). Pe langa asta nu plec niciodata fara niste dulcuri locale 🙂

This entry was posted in Random stuff. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

