La reverede Gabi

In dimineata asta am primit una dintre cele mai dureroase vesti. Fosta mea colega de generala Gabriela a plecat acolo Sus intre ingeri.

E trist sa afli ca la 27 de ani poti fi rapus de o boala nemiloasa. Si e atat de nedrept!

Acum toate rugaciunile mele merg catre sufletul ei (care a fost mereu unul frumos si luminos) si catre familia ei care trece acum prin niste clipe de nedescris.

Dumnezeu sa o odihneasca!

 

UPDATE

Colegii mei se vor aduna in seara asta si vor merge la ea.

Eu nu pot. Emotional nu pot! Nu pot merge sa o vad asa…pentru ca nu pot accepta ideea ca Gabitza nu mai este. Vreau sa raman cu o imagine frumoasa in amintire. Cu zambetul ei superb si cu atitudinea ei de nota 10.

Poate sunt lasa, dar nu pot.

Va rog sa ma iertati….dar voi fi cu tot sufletul alaturi de voi!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to La reverede Gabi

  1. Dumnezeu sa o odihneasca !
    trist ….ma alatur cu o rugaciune

Leave a Reply

