O campanie…publicitara

Mai sa-mi sara inima din piept acum vreo 20 de minute. Bananaind pe net am aflat ca Vodafone a lansat o bibioteca digitala pentru noi, cititorii de prin metrou. “Wow, fabulos!” mi-am zis eu “uite ca nu toti sunt pusi numai pe facut bani, mai investesc si in cultura”

Si uite asa ma apuc sa citesc articolul. Cand colo ce sa vezi? Aceasta minuntata bibioteca contine impresionantul numar de 49 de titluri din care putem descarca doar fascicule! Adica un soi de trailer ca sa zic asa.

Ma bag si eu in seama si le spun ca nu e o idee rea insa nu e dusa pana la capat. Vrei sa faci ceva? Ia 30 de volume de renume mondial si lasa omu’, platitor de abonament (si de metrou si de telefonie), sa descarce cartea completa.

Ei bine nu! Dragii de ei mi-au raspuns ca pentru volumul complet intru pe site-ul editurii partenere si il descarc de acolo. Hai nu pe bune? Chiar asa? Dar pana acum ce credeti ca am facut? Si cu ce ne ajuntati pana la urma? Ca extrase din carti (ca sa nu mai spun carti intergi) gasesti pe internet in toate limbile Pamantului.

Si uite asa, minunata lor campanie este de fapt una pur publicitara!

Hai ca ne-ati fost de folos si de data asta!

Toate cele bune!

This entry was posted in Random stuff. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

