New addiction

Anul trecut a aparut prin libarii colectia “Jocurile Foamei” de Suzanne Collins. Cum sunt un pic obsedata cu cartile am inceput sa citesc review-urile. Nu m-au impresionat mai deloc. Povestea un pic cam futurista pentru gustul meu, usor SF. Am zis “Clar nu-mi pierd timpul cu asta!”.

Acum cateva luni a aparut ecranizarea primului volum. Si, mai mult din plictiseala decat din curiozitate am zis ca trebuie sa-l vad, mai ales ca a spart box-office-ul american.

Din punctul meu de vedere este un film bun, cu niste tineri actori FOARTE buni (nu alde Kristen care are aceeasi atitudine in toate filmele) si cu o actinue pe masura. Ce mai incoace si incolo….m-am indragostit de personaje si de firul povestii.

Pentru ca sunt o persoana cu un nivel al rabdarii subunitar am zis ca nu mai pierd timpul citind primul volum. Din cate am inteles filmul reda cat se poate de fidel actiunea cartii. Asa ca am inceput volumul doi. Pe care le-am citit pe nerasuflate, actiunea fiind si mai interesanta comparativ cu prima parte.

Sambata incepusem sa citesc volumul 3, dar cum Ben a plecat din tara cu tableta mea, a trebuit sa fac o pauza pana la intoarcerea lui*.

In orice caz este o trilogie pe care o recomand! Nu te plictisesti si nu este prezivibila mai deloc. Suspansul si surpriza te astepata la fiecare pas.

Spor la citit dragilor!

Va pup!

 

 

* fiti linistiti, nu stau eu o saptamana “necitita” :)). Ieri am inceput “Sacrificiul din miezul iernii” de Mons Kallentoft.

This entry was posted in Reading list. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

