Astazi e ziua ei

Sambata a fost ziua mea, dar despre asta voi vorbi mai traziu… Acum va voi spune ca astazi este ziua de nastere a celei mai speciale fiinte din viata mea, a femeii celei mai iubite: MAMA

Astazi implineste 57 de ani, din care ultimii 38 ni i-a dedicat in totalitate noua: tatei, lui Razvan, mie si lui Rares.

Pentru ca nu stiu daca ii voi putea spune lucrurile astea cu voce tare (am plange cu hohote amandoua) am sa i le spun aici. Este cel mai important om din viata mea. Ea m-a adus pe lume (si am chinuit-o la nastere nu gluma!), ea m-am tinut in brate cand mi-a fost rau chiar si acum mare, ea m-a crescut, m-a spalat si m-a hranit. Ea a fost si este acolo ca un stalp de sprijin de neclintit. Ea nu mi-a spus niciodata “descurca-te singura” si mi-a fost alaturi in tot ce am facut. A stiut cand sufar fara sa ma intrebe, a stiut sa-mi stearga lacrimile si din ochi si din suflet atunci cand acestea au venit.

Singurul regret pe care il am este ca pana acum cateva luni am luat prezenta mamei mele ca pe un drept. A trebuit sa vad persoane dragi mie trecand printr-o situatie extrem de trista pentru a o aprecia pe mama la adevarata ei valoare. Nu ca nu as fi aprecita-o pana atunci, dar in mod cert nu am apreciat-o suficient.

O mama adevarata este un miracol adevarat. Poti avea frati, surori, copii o droaie, insa pe MAMA nu o poate inlocui nimeni!

Te iubesc mama! Daca as avea varsta Ioanei probabil ca as spune ca te iubesc pana la stele. Insa te iubesc mai mult de atat, mai mult decat as putea spune in cuvinte, mai mult decat umila mea fiinta iti poate arata.

In egoismul meu, obisnuiam sa-l rog pe Dumnezeu pentru lucruri personale. Nu o mai fac. In fiecare zi ma rog ca tu sa fi sanatoasa si fericita pentru ca numai asa putem fi si noi fericiti.

De dimineata, cand am sunat-o sa-i spun “La multi ani” i-am urat sa traiasca pana la 100 de ani. A zis ca nu vrea atat, ca nu ar vrea sa fie o povara pentru noi. Mami, o povara mai mare ar fi lipsa ta.

Te iubesc si iti multumesc din adancul sufletului meu ca TU esti mama mea, ca ai fost mereu alaturi de mine, ca mi-ai indrumat pasii in viata asa cum ai stiut tu mai bine, ca m-ai crescut, ca m-ai educat, ca ma iubesti, ca ma intelegi, ca sunt in continuare puiul tau.

La multi ani draga mea mamica. Sper sa fii sanatoasa sa mai poti creste un/o nepot/nepoata, iar toate lucrurile bune tie sa ti se intample!

TE IUBESC!

This entry was posted in Ina's tangled mind. Bookmark the permalink.

2 Responses to Astazi e ziua ei

  1. LA MULTI ANI ! atat mamei tale cat si tie va doresc ceea ce doresc eu pentru mine
    tot binele din lume si sanatate sa fie caci daca esti sanatos restul vine de la sine !
    PS cuvinte frumoase mai sus ! eu nu am curaj intotdeauna sa spun mamei mele mi-e dor de tine pt ca exact cum spuneai si tu …ne apuca plansul….insa de cate ori pot ii spun ca o iubesc !
    (scuze de intarziere)

Leave a Reply

