Ploaie de vara…

Ziua de ieri a inceput ca orice zi de vara: caldura, soare si umiditate cat cuprinde. Dupa pranz, incet-incet, au inceput sa se adune norii. “opaaa” mi-am zis “ce bine ca se mai racoreste”. Cand sa plec de la birou ce sa vezi? Vijelie in toata regula. Si ca o incapatanata ce sunt, in loc sa o iau ca orice om normal spre casa eu am luat-o spre Real….cel de la capatul pamantului…Pallady (pai da ce credeati? ce? a zis careva ca eu sunt un om normal???)

Traisem cu impresia ca statia de metrou e mai aproape de magazin decat in realitate. Binenteles ca nu! Si ia-o Ina in pas grabit, prin pustietate si prin furtuna impinsa de rafale in toate partile ( exceptand faptul ca sunt subponderala cu vreo 5 kg, vantul ala prea batea in dusmanie….si mai eram si in rochie, deci double trouble).

Cum am pus piciorul in magazin s-a dezlantuit si ploaia “ufff bine c-am intrat”. Am facut cumparatura (da oameni buni m-am dus DOAR pentru UN cearceaf!!! de parca azi n-ar mai fi avut!) si, cum ploaia se oprise am luat-o spre statia de tramvai. Care si asta era mai departe decat credeam. Cum am ajuns in statie POC o noua repriza de ploaie nebuna. “Hai ca am noroc, poate pana acasa se opreste”.

S-a oprit pe naiba! De la tramvai si pana acasa (de data asta distanta nu e mai mare de vreo 150m) m-a facut ciuciulete!

Probabil asta a fost un semn….pentru ca nu imi place ploaia decat privita de la geamul casei si pentru ca m-am incapatanat sa ma duc chiar daca aveam toate semnele ca vine potopul.

Si azi au anuntat ploaie. Nici azi n-am umbrela….dar ma duc direct acasa 🙂

This entry was posted in Random stuff. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

