JO 2012

Nu sunt o fana inraita a sportului…din simplul motiv ca nu am rabdare sa stau sa ma uit la competitii sportive. Insa o data la 4 ani am rabdare sa ma uit la Jocurile Olimpice la competitia de gimnastica feminina.

Le admir enorm pe fetele astea (in general pe toate, in special pe ale noastre) deoarece depun un efort titanic pentru performanta in acest domeniu. Fetele astea stau departe de familie inca de la varste fragede, nu stiu ce-i aia copilarie sau adolescenta si isi petrec toate zilele in sala de antrenamente.

Aseara m-am asezat comod in pat si am urmarit finala cu sufletul la gura. Am fost tare dezamagita. Nu din cauza fetelor noastre care au fost foarte bune si de aceasta data ci de jurizare. Nu meritau aurul, dar argintul tot il meritau. Nu sunt eu expert in jurizarea probelor, dar pe ale noastre le depunctau la greu pe cand pe chinezoace si rusoaice nu le depunctau prea mult. Adica aia ateriza cu un picior in afara spatiului si primea 14,ceva?? Iar Catalina la barna si Sandra la sol, care au fost perfecte, au luat doar 15.100??

Am fost furati la greu si sper ca asta nu fi facut decat sa le motiveze pe fete pentru individualele de maine.

Fetelor suntem in continuare alaturi de voi si ne mandrim cu performantele voastre!

This entry was posted in Random stuff. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

