Beauty stuff

In ultima vreme am primit din ce in ce mai multe complimente in ceea ce priveste tenul meu (nah ca ma laud).

Pentru mine subiectul acesta a fost unul tabu deoarece impreuna cu pubertatea si “minunatiile” ei m-am simtit foarte complexata. In adolescenta am avut probleme mari cu tenul. Tot atunci am inceput sa ma machiez serios pentru a ascunde problemele. Dupa ani intregi de tratamente din cele mai variate (de la naturiste la puternic medicamentoase) am ajuns in prezent la un ten frumos. Bine, zice lumea, eu inca mai vad din cand in cand probleme. Insa il putem incadra cu usurinta in categoria “ten sanatos la 27 de ani”.

Si pentru asta m-am gandit sa impartasesc cu voi secretele mele de beauty. Si anume cosmeticele folosite.

1. Crema hidratanta

Cum afirmam si acum ceva vreme sunt un fan inrait Farmec/Gerovital. Au produse de foarte buna calitate care la mine functioneaza perfect.

Daca in adolescenta aveam un ten foarte gras acum am unul cu tendinta de uscare. Vara si iarna (cand deshidratarea e in toi) folosesc cu succes Crema Intens Hidratanta de la AslaVital Mineral. Nu ingrasa tenul iar pretul este unul nemaipomenit: cca. 25 lei (in functie de magazin/farmacie) Pont: in hypermarketuri este mai ieftin 🙂

2. Cremă anti-imperfecţiuni pentru închiderea porilor

Crema Sebo Specific -Zero Defaut de la Yves Rocher  este foarte buna. Nu o folosesc zilnic, doar cand constat ca am porii dilatati. Am primit-o odata cadou de la ei (eu sunt membra a clubului de ceva ani) si am obesvat ca tenul meu e foarte receptiv la ea. Este un pic cam scumpa, 55 lei pentru 50ml, dar zic eu ca merita banii.

3. Gel anticearcan

Si acesta tot de la AslaVital Mineral. De vreo 2-3 ani am inceput sa am acele netrebnice de dark-circles in jurul ochilor. Am incercat o gramada de variante, dar fara folos. Pret cca.22 lei.

Tot de la Aslavital am incercat si Crema Contur Ochi cu argila. Si aceasta este foarte buna cu rezultate aproape imediate si costa cca. 15 lei, dar momentan folosesc gelul.

4. Demachiant

Foarte multi ani am folosit Nivea, iar intr-o zi, negasind la magazin, am luat Lapte Demachiant Hidratant Skin Moisture de la Elmiplant. De 3 ani numai asta folosesc. Demachiaza fost usor si nu ingrasa tenul.

5. Face wash

Crema Pentru Curatarea Fetei (fara sapun) AslaVital Mineral. Este o crema foarte delicata, cu un parfum placut care curata tenul foarte bine lasandu-l luminos. Pret: cca. 20 lei.

As putea insa recomanda, pentru tenuile cu probleme, Neutrogena Visibly Clear 2 in 1. Eu l-am folosit ceva vreme insa acum cred ca nu mai am nevoie. Oricum e un produs foarte bun.

Eu asta folosesc si, dupa cum spuneam, sunt foarte multumita de ele.

Insa va rog sa nu sariti in nicio zi peste cei pasi 3 esentiali pentru un ten sanatos:

– demachiere

– spalare

– hidratare

Va pup dragutelor!

 

This entry was posted in Random stuff. Bookmark the permalink.

One Response to Beauty stuff

  1. cristian says:

    si noi te pupam! felicitari pentru ten! 🙂

Leave a Reply

